Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Jeg var borte fra ungen min fra lørdag til søndag på grunn av en jobb greie... kunne da ikke amme han på 24 timer. Og i dag har jeg ikke noe melk i puppene!!! Hjelp, måtte gi han mme i tillegg i stad for at han skulle bli ordentlig mett! Hva skal jeg gjøre??? Hvordan får jeg melka tilbake?? Hadde aldri trodd at den forsvinner SÅ fort!
Expat Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Pumpet du mens du var borte? Og hvor gammelt er barnet ditt?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Pumpet bare en gang dumme meg!!! Han er 5 1\2 måned...
Expat Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Huffda! Nå må du amme ofte og pumpe ofte for å få melken opp igjen da! Legg ham til hver gang han piper... Og pump hvis han sover lenger pga at du har gitt tillegg! Ellers blir det game over for denne gang! Men dette klarer du, vettu! 8* i døgnet, minst, med amming eller pumping, for å få opp til fullamming igjen.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Å nei, hva har jeg gjort??!! Hvor lang tid kan det ta da før jeg er oppi det da? Kan det hende at jeg ikke klarer det?? Og hvorfor kunne dette skje så fort??
Expat Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Når barnet er såpass stort så kan det gå opp og ned fort! Du må ha troen, og jobbe for dette! En real økedag eller tre! Så blir det ordnings, vet du! Heia heia!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 Takk for hjelpen expat!! Det var snilt gjort av deg at du tok deg tid til å svare! Håper at jeg får melka tilbake... hadde vært så forferdelig om jeg måtte gi opp ammingen på grunn av en dag som ble surrete!!!:( Et siste spørsmål.. hvor lenge av gangen bør jeg pumpe?? Pumpet i stad, da hvert bryst i ca ti min. etterhvert kom utdrivningsrefleksen og jeg fikk pumpet 40 ml til sammen... hahaha, latterlig lite! Men skal pumpe meg hver time i en time om det er det som må til;)
Expat Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 Opp til 15 min per pupp, helt ok å tørrpumpe tilogmed. At du fikk 40 ml er kjempebra, dette går veien, serru! Og 8 * i døgnet. Det er best om du har elektrisk, ellers får du vel vondt i hånda... Helsestasj kan låne bort!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #9 Skrevet 6. mars 2007 driter i hånda mi, pumper for harde livet;) men junior virker allerede helt uinteressert, ikke rart når det ikke kommer noe melk.... takk igjen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå