Gå til innhold

skjer det endelig noe?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute og gikk tur med hunden min idag. kjente plutselig et klikk nederst i magen. etter dette har jeg hatt veldig vondt nederst i magen og nedover underlivet. kjennes litt som menssmerter, men sterkere og lengre ned. helt neddi dåsa nesten.. noen som har født før som kjenner seg igjen? er forresten 37 uker idag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn hadde jeg det forgje uke en dag å hadde smerter i 6 timer men ingen ting skjedde...

men har det litt sånn ennå=)

Skrevet

Ja, det kan godt hende at noe er på gang:) Kom det ikke noe vann idet du kjente "klikket"?? Lekker du noe?? Dersom du går rundt og har det veldig ubehagelig, kan du jo ringe føden og kanskje få komme inn til en sjekk...?

Skrevet

nei, kom ikke noe vann.. tror ikke det lekker heller.. har en del utflod så er litt vanskelig å si.. men regner med jeg hadde merka det hvis det var fostervann også... hmm. får vente å se litt ann å så ringe hvis det ikke gir seg:) takk for svar;)

Skrevet

stiker det litt innimellom hos deg eller??? akkurat som om noen stikker ut en sinnsykt tykk strikkepinne eller noe??? jeg har nå 3cm åpning og slimproppen gikk på fredag....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...