Gå til innhold

Tannkrem til de små tannebissene?


-carina-

Anbefalte innlegg

Ja, nå har jo Karsten fått en tann som dere sikkert har sett at jeg har skrytt av. Så nå har vi tilføyd tannpuss til den vanlige kveldsrutinen vår. Men jeg lurte bare på hvilken tannkrem dere bruker til de små?

 

Vi fikk en liten tube Zendium med banansmak i en prøvepakke, så det er den vi har brukt. Men testet den selv, syntes det smakte litt rart, jeg. Hva slags tannkrem bruker dere til de små? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis med tann ja:o) Det er den vi bruker også. Fikk den i babypakke fra apoteket så da er en vel bra tenkte jeg. Men enig i at det er litt rart med sånn smak på tannkrem ja, men ungene liker det vel:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en Postman Pat zendium tannkrem., er litt usikker på smaken. Emma bruker den, så da ble det den til Sofie og. (Emma liker bare den 0-1 år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tenner her enda, men hs sa at vi skulle bruke vanlig fluortannkrem... :) tror ikke jeg kommer til å kjøpe noe eget til snuppa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått en prøvepakke fra solidox, med istid på! Har brukt den fra første tann, og den er fortsatt populær her. ..

Synes nesten det smaker litt godteri jeg, men det må vel være smak for at de små vil ha det... Det er i hvert fall gøy å "pusse" selv (blir mest til at hun suger av vann/tannkrem)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...