Gjest Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Har prøvd votter fra H&M, Lindex og Cubus, men de er så store og blir så fort våte. Har Reflex noen bra?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Har noen som heter Sport som er kjøpt på G-sport eller noe. Supre, men sikkert best fra 2 år.
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Hun er så liten av vekst, så alt som er fra 2 år blir for stort for henne, og det under 2 år er ikke beregnet til barnehage bruk virker det som.. hm...
Lillem0ra Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Hei. Reimavottene synes jeg er bra, men de er pokker så dyre da.. dattera mi er aldri kald eller våt når hu kommer fra barnehagen enda hu sitter kun i vanndammene som er nå om dagen. Dattera mi har ganske små hender så jeg kjøpte reimavottene i str. 0-1år og de passer bra. Har et par fra Reflex og, men de blir både klamme og våte inni.
Solstråle* Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Troll har noen gode som er vann/vind tette. Gutten min er stor for alderen, men str 1-2 år går akkurat, (neste er 3-4 år)
PrinsesseSjefen Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Vi har fra H&M nettbutikk, og er kjempefornøyde. Kanskje de kjøpt på nett er annerledes enn de i butikken? Fleece inni og gode og lange med borrelås-stramming så de ramler ikke av. Mine (3, 6 og 8) har vært ute i flere timer uten å bli våte og kalde på fingrene.Rimelige var de og. Kjøpte "rester" nå etter jul, og fikk 6 par til under 280 kr (inkl. porto). Og de var gode til minsten i fjor da hun var 2 år og.
PrinsesseSjefen Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 mener hun hadde str 1-2 år i fjor (de er lagt bort nå)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 Jeg er fornøyd med HH vottene, både regnvottene og de tykke vintervottene. Vintervottene tåler mye vann før de blir bløte gjennom, og de med ullfòr er kjempe varme. Reima vottene er elendige, de skulle vært mye varmere og mer vanntette til den prisen. Absolutt ikke verdt pengene etter min mening.
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 6. mars 2007 #9 Skrevet 6. mars 2007 Reima tec er veldig gode votter synes jeg. De har god passform, de er vanntett og varme. (De skal ikke tørkes i tørkeskap eller tørketrommel, da blir membranen inni ødelagt. Derfor er noen misfornøyd med vottene, for da blir de mindre vanntett og ikke så varme) Str 0 passer fint til min 2-åring. Troll sine votter er også fine, med ull inni og vanntett stoff utenpå. Str 0-1 er bra til min 2-åring. Hestra (sportsbutikker) er gode votter. Ville absolutt kjøpt et par av de litt dyrere vottene, synes de er veldig mye bedre. Har kjøpt mye på salg, da får du et par for 150 kroner. Passform er viktig, så kjøp heller litt små, ikke til å vokse i.
Forskeren Skrevet 6. mars 2007 #10 Skrevet 6. mars 2007 Vi har Troll sine votter og er fornøyd med dem! De er litt dyre, men verdt det synes jeg, da. Koster vel kr 299 ordinært. (Kan også anbefale Troll sin finlandshettelue, vindtett med ull inni, kjempefin)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå