Gå til innhold

Noen andre med vondt i korsryggen? Er det begynnende bekkenløsning???


karro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har det og det er vist vanlig første tre mnd. Tror ikke det er bekkenløsning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tiger Baby!

 

husker deg fra vil bli gravid. Du fikk det til i første pp???? Jeg hadde en ma i desember, men fikk det til på første pp etter det. Har en gutt fra før, men er fortsatt livredd for at noe skal gå galt denne gangen også. Har jo hørt at smerter i korsryggen kan være tegn på sa.....

gratulerer så mye til deg!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennina mi som har barn fra før spurte meg om jeg hadde vondt litt over rumpesprekken (nederste del av ryggen) og det hadde jeg men ikke mye. Det var verst før IKM og nå har det gitt seg. Det er første gang jeg hører at det kan være SA.

 

Tror at det går greit så lenge jeg ikke blør eller har andre problemer :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde bekkenløsning sist, og det starter med vondt i korsryggen i uke 12 på meg.

Jeg trodde jeg bare hadde sovet vondt jeg da, siden jeg ikkke ventet å få bekkenløsning. Så feil kan man ta.

 

Får håpe det ikke er det for din skyld da.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Eg har i dag vært hos kiropraktoren pga. usannsynlig vondt i korsryggen.. ( e plaget med det fra før ) men 2 år siden siste behandling.

Han sa at han kunne utelukke at det var bekkenløsning ( jeg sa aldri at jeg trodde det var det ) for det begynnte ikke før ca en var ca 5 mnd på vei.. sa han.

 

 

ps.. kan IKKE ta brexidol når en er gravid.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

man kan få bekkenløsning tidlig i svangerskapet så jeg skjønner ikke helt den kiropraktoren din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk bekkenløsning i uke 8 sist, legen mente hvertfall at det var det og at noen få fikk det så tidlig på grunn av hormoner.

Ikke vet jeg, men har hvertfall fått det igjen, i uke 7 denne gangen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...