Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Jeg skulle teste først i morgen (rugedag 15), men som noen av dere vet så testet jeg negativt på rugedag 13, og også i dag (rugedag 14). Litt senere på morgenen i dag kom TR... :-( *snufs*

Kjipt å være ute av den deilige "nå-kan-jeg-være-gravid"-boblen. Jeg er over 40 med tette eggledere så IVF er min eneste mulighet... Reality hits hard...

Men, gir meg ikke enda... Skal ringe klinikken i morgen og høre når vi kan gjøre neste forsøk!

Takk for alle fine tilbakemeldinger ang testinga på forrige tråden min! :-)

Lykke til videre alle sammen der dere er i prosessen, og krysser fingrene for alle rugere!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8496984-negativ-test-og-tr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff så kjipt.. vet hvordan du har det. Forrige gang fikk jeg mens da vi giftet oss... Hadde testet negativt dagen før, men allikevel...

Ønsker deg masse lykke til. Selv har jeg en god følelse denne gangen... selv om vi kun fikk ut tre egg :-)

Innsetting på onsdag, så får vi se.. :-)

Lykke til, Nina :-)

Klem

Huff så trist at dette forsøket gikk til h*****.

Men sant som du sier, det er deilig å komme ut av denne "nå kan jeg være gravid" boblen.

Godt å kunne starte å sørge og komme seg videre. Rugedagene er terrordagen....

Godt å høre at du ikke gir deg, og at du ser fram mot nytt forsøk.

Ta godt vare på deg selv nå og lykke til med neste forsøk.

Stor go`klem fra ameg

Kjære deg!

Vi deles visst felles skjebne i dag du og jeg... Stor trøsteklem til deg og tusen takk alle de flott tingene du skrev til meg i mitt "snørr-og tårer-innlegg", det varmer! Masse!

Jeg har ei venninne på 42 som ruger for 3. gang om dagen. Der er det mannens sædkvalitet som er hovedproblemet, men alderen er jo ikke på hennes side. Hun sier det samme som deg, at jeg har aldrer på min side - og det er faktisk en trøst. Klokka mi tikker, men du er enda mer presset på tid enn meg. I tillegg må du finne deg i at media om dagen er overfokusert på at kvinner starter for sent med å få barn, men det er så håpløst å komme med den type etterpå-klokskap, det hjelper ingen! Jeg blir i hvert fall bare provosert og irritert av det - og synes ekstra synd på deg når jeg leser det (f.eks. VG i går). Du skulle slippe den slags forstå-seg-påere midt oppi alt det triste du går igjennom nå.

Kan ikke annet enn å gi deg en stooor klem til og håpe at det ordner seg for dere neste gang. Stikker innom her av og til og lover å heie på deg:-)

Klemmmmmmmmmmmm

Annonse

Å det var trist! Kjenner meg igjen i det med "gravid-bobla",

man håper og ønsker så inderlig jæv.... uretteferdig at det ikke skal være nok...

Krysser fingre for deg ved neste forsøk!

Og du, hvis du ikke har prøvd fotsoneterapi er det et lite tips. Jeg prøvde jo det i høst og ble gravid, mistet men det var det nok andre årsaker til, men jeg ble ihvertfall gravid. De to andre innsettingene mine ble jeg ikke gravid, så tror det kan han ha hatt noe å si:o)!!

Ikke mist motet!

Trøsteklem

Annonse

• 3 uker senere...

Hei jenter!

Vil bare si tusen takk for all støtten! Det hjelper faktisk! Godt å ikke føle seg alene i en vanskelig situasjon.

Har ikke vært her inne på en stund. Ser det er mange som har testet positivt, der jeg vil si Gratulerer så mye!! Og andre som har testet negativt.. der det for noen er aktuelt å prøve igjen, mens for andre er det "closure"... Det er tøft... Sender store trøsteklemmer!

Selv skal jeg prøve igjen i mai. I mellomtiden gjøre det jeg kan for å være "fit for fight" til neste forsøk... :-)

Det er så slående hvor store kontraster det er i historiene her inne.. Det er liksom "himmel" eller "helvete"... Ta godt vare på hverandre!!!

Sender deg masse klemmer jeg....

Det skulle ikke vært lov dette....

Må bare si at jeg beundrer pågangsmotet ditt. Du er ei tøff dame!! Og det er godt å se at du ikke gir opp!!

Ønsker deg lykke til på ny runde, måtte lykken snu for deg nå og at du får oppleve det store blå krysset neste gang!!

hilsen

Nei Nina da.. dette var trist å lese.. Du hadde så virkelig fortjent å få krysset nå.. men du er sterk og du vil lykkes!!!!!!!!!!!!!!

Ikke gi opp, som jeg sier til meg selv, gir jeg opp har jeg tapt!!

STOR TRØSTEKLEM FRA MEG... gleder meg til å følge deg videre.... vi voksne damer :o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...