moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 jeg må bare klage litt... Har så ustabile sykluser at jeg blir helt rar. 1 pp var på 34 dager 2pp var på 25 dager 3 pp var på 43 dager Er nå i min 4 pp, og aner ikke når jeg kan forvente IKM, poenget er nok at jeg må finne EL denne gangen. Problemet er at jeg ikke aner når jeg skal begynne å teste! Er på dag 10 nå, så da kan jeg jo starte egentlig, men det kan jo bli veldig dyrt... Sist fant jeg EL,- på dag 32! Så dette er litt frusrerende synes jeg, sukk:-(( Sikkert mange som opplever det samme her?? Kjedelig å ikke ha IKM å gå ut ifra! Sist satset jeg på 28 dager, og endte med å gå å vente på TR i flere uker... Så nå tør jeg ikke melde meg inn i noen " Ikm uke...." klubber.... Bare et lite hjertesukk fra meg!!
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Jeg har også hatt vekslende lengde på mine sykluser og har svidd av en del kroner på EL-tester. Men jeg har funnet ut at det hjelper veldig å sjekke andre symptomer og da spesielt el-slim. Det har jeg i alle syklusene fått 1 dag før positiv el.test. Du kan lese om hvordan du kjenner igjen el-slim på www.pernille.info. Der står det også om livmortappen, den har ikke jeg brydd meg om å sjekke. Lengden fra EL til TR bruker å være den samme og det er perioden fra TR til EL som varierer. Håper det kan være til hjelp!
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2007 Takk for svar! Ikke lett dette her nei... Har nok hatt el-slim, men ikke trodd at det har vært det siden det har vært så sent i syklusen. Denne gang må jeg nok høre mer på kroppen min... Er så lett å tro det er tegn på graviditet når el kommer så sent. Har igjen noen el-tester fra Billige.tester og de skal brukes opp, så får jeg kjøpe clearblue el-test ved siden av. Det er lettere å tyde cb synes jeg. Lykke til videre til deg også!!!
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Det er som sagt viktig å huske at tiden fra el til mens vanligvis er veldig stabil selv om selve syklustiden ikke er det. SÅ har du lang syklus kommer el sent. Tiden fra el til mens som kalles lutealfasen er gjennomsnittlig på 14 dager. Lykke til.
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2007 ja det vet jeg.. men har to barn fra før, og er ikke vant til så ustabile sykluser som jeg har nå. må vel bare kjenne på kroppens signaler, og tro på det den sier....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå