Gå til innhold

Hvordan vaskemiddel bruker dere?


Gjest

Anbefalte innlegg

Bruker dere alle neutral? Jeg bruker Omo til begge jentene, men det er kanskje ikke det beste pga allergi.. Men, tøyet lukter jo så godt da:-) Emma lukter på alle klærne når jeg har vaska de, synes det lukter så godt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blenda sensitive. Er litt alergisk mot parfymerte vaskemidler selv så da bruker jeg det ikke på knoppen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Omo vaskemiddel. Og den comfort skyllemiddel. Han har ikke reagert noe på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å bruke Blenda Sensitive. Men så syntes jeg at han i blant var litt svakt-svakt prikkete på kroppen. Så nå har jeg byttet til Neutral. Lukter jo ikke en ting av klærne lenger, synes det er litt kjedelig. Så det hender at jeg samler sammen til en klesvask med bare voksentøy eller voksent sengetøy og vasker det med Omo og Comfort skyllemiddel... Mmmm.... Så godt å legge seg i rent sengetøy! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker Neutral vaskemiddel, skyllemiddel og ullvaskemiddel. Har brukt det så lenge at jeg har vent meg til lite lukt av tøyet. Jeg har en flaske med et skyllemiddel med lukt i skapet - den nye med aloe vera - og vasket sengetøyet til Hedda i det; prinsessesengetøy med prinsesselukt, ja! Men synes det blir litt voldsomt når jeg ikke er vant til det.

Tror jeg kan kjenne igjen hvem av kompisene til sønnen min som kommer på besøk ved å kjenne på lukten - mammaene bruker forskjellig skyllemiddel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at vesla kom, er det parfymefritt. Blenda sensitive vaskemiddel, neutral tøymykner og milo uten parfyme!!

 

Synes plutselig jeg lukter MASSE vaskemiddel overalt, syns til og med jeg kjente det av de som gikk forbi meg på ski på lørdag... Så da har det kanskje vært parfymefritt for lenge???

 

Men det er godt og da! Vil nok fortsette med det,er litt engstelig for dette med allergi og reaksjoner jeg...

Men det behøver man kanskje ikke være???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...