Gå til innhold

Juni: Usj, konstant vondt inni meg


~Endorfina~

Anbefalte innlegg

Hver bidige dag får hun seg minst en skikkelig smell i hodet når hun faller fordi hun absolutt skal reise seg etter alt. Jeg må jo henge over henne som en hauk absolutt hele tiden! Puh! Synes ikke det er det granne gøy! Har lagt ut polstringer og tepper og alt mulig, men må jo i tillegg la henne prøve seg, for ellers vil hun jo aldri lære det.

 

Vet jeg har klaget over dette flere ganger her inne, men er det ingen andre som synes dette er skikkelig ille og problematisk? Hvordan er deres små, like klønete som jenta mi? ;) Eller er det kanskje ikke noe problem hos de fleste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg henger etter ham hele tida :-) Akkurat nå har jeg influensa, så nå henger pappan etter hele tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg på badet el noe annet som bare MÅ fikses tar jeg ham med meg i vippestol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt med influensa! God bedring! Håper ikke G er smittet også...?

 

Dessverre er jeg alene med henne om dagen, så pappaen kan ikke hjelpe til med å være hauk. Vippestolen godtar hun bare når jeg dusjer (!), men det er jo absolutt bedre enn ingenting.

 

I morgen skal jeg i hvert fall endelig få kjøpt inn slike sokker med heldekkende gummi(?) under. Fins kanskje strømpebukser med antiskli på knærne også? Har sett det på nettet, men ikke i noen butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyshop ved sentrum scene har noen ikke altfor dyre strømpiser med antiskli. Ellers har de kryp-strømpebuksene på den kule mage. Det G trives aller best i for tida er faktisk en selebukse fra Nøstebarn, den gir litt etter når han krabber av gårde, men gir litt motstand også, anbefales! :-)

 

G har vært syk allerede, han bare gråt og sov og kastet opp om hverandre i en uke :-( Stakkars! Og nå er det min tur til å ligge ved spybøtta, noe jeg mildt sagt er veteran på etter svangerskapet.

 

Pappan har begynt å jobbe 50% her, men jeg måtte bare ringe ham i dag, hadde ikke sjans til å ha gutten vår alene. Vi får håpe vi har barnehageplass før jeg blir gravid neste gang! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her dunker hun i gulvet rett som det er....slik er det bare....hun skader seg da ikke. Ramler ikke mange centimeteren. Har ikke spisse gjenstander som hun kan skade seg på... Barn skal da vel ramle litt??? har jeg missforstått. Trøster litt når det går skikkelig galt:-) og da triller tårene og smukken og kos fra Mamma er godt.

 

Unnskyld meg, men jeg får litt sånn, skal man bruke hjelm på ungene innendørs nå;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutten min reiser seg opp, og det tror jeg jenta til Endorfina gjør også, og at de som oss ikke bor i verdens største leilighet :-) Og da er det noe å smelle borti uansett hvor barnevennlig man prøver å ha det. Gutten min er kjapp og, så om jeg ikke er i nærheten kommer han seg tvers over rommet på no time. Jeg mener ikke at barn skal bruke hjelm inne, men jeg har altså ikke gummilister og polstrede møbler overalt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det er jo egentlig godt å høre at noen synes jeg overreagerer litt, for det vil jo si at de kanskje tåler mer enn man tror :)

 

Men for min del skulle jeg gjerne hatt en hjelm til henne, for jeg synes det er mange nok cm når hun står oppreist og hodet faller med all sin tyngde i parketten og et stort rødt merke brer seg utover :(

 

Heldigvis blir hun bittelitt mer stødig for hver dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...