Gå til innhold

Stellekommode.ikke lett, dette...råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestemt meg for å kjøpe stellekommode til å ha -på badet-.

Har både plass til en slik kommode, pluss at den er lur å ha ift. oppbevaring av stelleprodukter etc.

Spm.

1. Må vel stå på badet hele tiden? (Hvor ellers, det er vel her den må stå hele tiden, da det er her badingen vil foregå? Man flytter vel ikke kommoden inn til feks. barnerommet etter hver vask, den vil stå på badet permanent?)

2.Hadde tenkt til å kjøpe en som ikke var i laminat, mao. en penere variant, i hvit tre, som jeg siden kunne bruke som vanlig kommode barnerommet.Fordi jeg synes kommoder generelt tar seg bedre ut i ekte tre enn i laminat. Greia er nå at er at jeg eg. ikke har behov for noen kommode på barnerommet senere(Har kjøpt barneskap som rommer nok av plass til klær etc.) Dessuten kan rommet bli overmøblert.

Til dere som har erfaring; bør man skvise inn en kommode på barnerommet (=har man behov for kommode på babyrommet, er det et must) eller holder det med et klesskap en lille? Og i min situasjon; så er det vel tull å kjøpe "fin" og dyrere trekommode, dersom jeg ikke skal bruke den som dette senere?Bedre å da bare kjøpe laminat?

3. Uansett, hva har dere gjort med deres kommoder etter at "bade-perioden" (i badekaret tilhørende stellekommoden) er over? Har dere bare satt den på loftet?Føles så sløsete å ikke bruke kommoden etterpå, som oppbevaringsplass...

(Dette innlegget var forderdelig rotete skrevet, jeg er fødeklar og har influensa!!)

*hjelp meg litt, dah* :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stellekommode er lurt synes jeg! Vi har kjøpt en med hjul som kan flyttes dit vi vil, lurt, iallefall vi som har så lite bad! ;)

Sjekk siden www.babydreams.no

En fin side og ikke dyr!

Skrevet

Synes det med stellekommode er kjempe praktisk.. Med tanke på at du har alt rundt deg når man skal stelle babyen..Man slipper også å ha utstyr liggende overalt.. Vi har vår stående på badet..Blir ikke å flytte den så lenge lillemann har behov for stelleplass..Men han skal få den på rommet sitt når den ikke brukes til stell for å ha klærne sine i.. Selv om man har kleskap på soverommet, kan det være kjekt med en kommode også etterhvert.. Det eneste jeg ikke anbefaler hvis stellekommoden skal stå på badet er å ikke kjøpe en stellekommode i laminat..Tåler lite fuktighet, og skuffene har en svakhet i å dette fra hverandre når de blir stående i rom med mye damp..Som baderom o.l...

Skrevet

Takk for nyttige innspill, begge to:)

Skrevet

Vi har kjøpt en stellebordskommode fra Cam av typen Asia, er kjempefornøyd med den. Dem har den på tilbud på Brio til 1690 kr, fins i hvit og nøttebrun!

Vi kommer til å ha den stående på badet helt til vi ikke bruker den mer, da tar vi vekk badekar og stelletopp og bruker den som vanlig kommode på barnerommet. Men vi må selvagt være flink med bruk av vifte på badet i forhold til fukt ol. Det er hjul på den så den kan lett flyttes på viss ønskelig!

Her er link med bilde av den:)

http://194.103.47.10/Brio/Norge/%C3%98vrige+produkter/Stellekommoder/

Skrevet

Oj, takk:) Så faktisk på den, men hoppet over den...usikker på om den er i laminat eller tre..? Hvor i Oslo/Akershus får man evt. kjøpt den, vet du det?:)

Skrevet

Jeg har kjøpt den brio sin som hun over snakker om. Jeg kjøpte den brukt av min bror til 500,-

Min bror har hatt den på badet hele tiden. Og nå når han ikke trenger den lenger selger han den :)

Det samme gjør nok jeg. Men kan være jeg bruker den på barnerommet til en evt. nr 2 engang. Eller bare lagrer den i en bod.

Jeg ser ikke for meg at vi trenger å ha noe kommode på barneværelset. Min bror har aldri hatt brukt for det iallefall.

Stellekommodene har ikke forandret seg så mye de siste årene. Heller ikke prisen. Jeg har sett flere stellekommoder tilsalgs på finn.no så ser sikkelige ut. (ikke utbrukte greier)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...