Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er tia inne for ny ul i morgen tidlig. Gruer og gleder meg. Er da 13+2, og har faktisk klart å begynne og glede meg, så da er det bare å krysse alt man klarer å krysse for at hjertet på han/hun slår i morgen. Har en følelse på at noe ikke iorden, og det hadde jeg sist det gikk galt også, men trenger ikke være det nå da. Vanskelig å tenke kun positivt nå............ Dere hører fra meg.......

Fortsetter under...

Skrevet

Lykke til!

Skal krysse fingrene for at alt er ok jeg!

Skrevet

Jeg har samme bekymring jeg... Skal først på ultralyd på torsdag er da 13 - 4. (Vi er like langt vi da...) Jeg hadde en styrtblødning forrige søndag og har etter dette blødd hver dag... Men bitteliten levde etter styrtblødningen i alle fall. Og hørte fosterlyd onsdag... Men det er ekkelt å gå sånn.... Håper alt er i morgen i allefall.

Skrevet

Alt gikk bra i dag:), babisen var i live:) Hadde vokst normalt siden sist ul i uke 9 og er da 13 fullgåtte uker nå:) Da slapper jeg litt mer av:) Ble trist da jeg så elisaric da, som det ikke gikk så bra for:( Trist og leit er det.

Skrevet

ja det er tirist, men kjempe bra at alt stod bra til med vedunderet i magen din da.

ingenting er bedre enn det.

Skrevet

Så godt å høre at babisen din har det bra:)

Annonse

Skrevet

Tpop så bra at alt sto bra til da:) det er så ekkelt når man føler at noe er galt, så er det faktisk det. Takk gud for at dine bekymringer var feil:)

Lykke til videre i graviditeten:) Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...