Gå til innhold

Hei alle sammen!! :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer bare innom en liten tur for å hilse på... håper dere har det fint.

Vil gratulere alle som har lykkes med spiren.. og ønske masse lykke til, til de som nå er sprayere, stikkere og rugere.. Skal krysse alt for at dere lykkes!!

Spesielt lykke til Vilsågjerne, Bula, Aprilmor, Brumm, Sarah, optimist, og selvfølgelig alle dere andre også..

Selv har jeg nå fått mensen tilbake etter sa sist (4-5 uker) så nå venter jeg på neste syklus så er vi gang.. godt med en liten pause..

Så da blir det vårt 3 forsøk i Danmark!!

STOR KLEM TIL DERE ALLE..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Tullemor1! :-)

Ønsker deg lykke til med neste forsøk!! :-)

Skrevet

Heisann

Ønsker deg masse masse lykke til med 3 forsøket.

Får virkelig håpe at alle gode ting er 3 for dere:-))

Klem

Skrevet

HEEEEEEEEI!!!!!!!

Å så fint at du kommer på besøk (hehe...)

Håper du ellers har det bra!

jeg skal på eggutak i morgen og skal følge ditt råd om å drikke masse etter utak.....det rådethar jeg spart lenge på :-)

Ønsker deg lykke til!!!

Mange klemmer

Skrevet

Hei!

Så koselig at du er innom, og det virker som det nå står bra til med deg og at ser frem mot nytt forsøk. Håper du lykkes bedre da!

Skrevet

Hei kjære vennen min!!

Godt å se innlegg fra deg her inne igjen.

Tusen takk for lykkeønskninger!!!!!

Alle gode ting er 3, det får vi håpe på!!!

Masse klemmer fra

Skrevet

Hei tullemor

Veldig koselig å se deg igjen!!

Håper virkelig du blir mer aktiv her inne igjen, savner alle dine oppmuntrings-svar. Alltid noen go-ord fra deg:-)

Lykke til med neste forsøk!

Klem

Skrevet

Hei Tullemor!

Jeg var en av de som fulgte med deg sist, og som skrev noen innlegg til deg! Hyggelig at du er innom er tur for å hilse på!

Har nettopp testet negativt på mitt 2. IVF forsøk i dag, og vil bare henge meg på at: Ja, "alle gode ting skal bli 3"!! :-) Skal ringe klinikken i morgen og finne ut hvor kjapt jeg kan gå igang med nytt forsøk!

Lykke til i Danmark!

Skrevet

Tusen takk alle sammen.. har savnet dere alle sammen.. lykke til med innsetting og ruging osv.. jeg krysser alt jeg har for dere..

Skrevet

Hei på deg!!

Ønsker deg lykke til med videre forsøk!!!!

Klemmer-

Skrevet

Ønsker deg lykke til Tullemor:) Alle gode ting er 3!

Håper du kommer innom og oppdaterer oss :-)

klem

Skrevet

Takk skal du ha Tullemor1.

Håper det stemmer at alle gode ting er 3. Så blir det positive resultater på oss begge :)

God tur til Danmark !

Skrevet

Nei men who is back!? Hyggelig å høre fra deg!

Denne gangen skal det gå! Lykke til i Danmark, da! Du holder oss vel oppdatert?

God klem fra

Skrevet

Hei på deg,kjære vennen min:))

Endelig er du tilbake igjen!!

Denne gangen SKAL du lykkes,vennen:))))

Dumt det ikke ble noe av møtet vårt på onsdag da..men vi tar det snart igjen!!

Snakkes snart:))

Megaklem fra meg:))))

Skrevet

Hei!

Så hyggelig at du er tilbake!!

jeg har også nå nylig fått mensen og er i gang med ny syklus som deg.

Denne gangen blir det full klaff - det har jeg på følelsen for oss!!

Jeg skal begynne spraying 22 mars - så sprøyter 11 april - så UL 20 april - så uttak/innsetting i uke 17.

Håper du har roet ned og koset deg nå. Tror det er mange som har savnet deg her inne... :-)

Skrevet

Så morro å se deg her i dag. Du husker sikkert ikke meg, men jeg har lagt merke til navnet ditt over tid, og i dag tenkte jeg faktisk på deg.

- Hvor du var blitt av.:-)

Hyggelig å se deg her igjen.

klem

Skrevet

Nå ble jeg glad nå vennen !

Ikke noe kunne ha gjort meg gladere enn å se deg tilbake her...

Tusen takk for gode ønsker,du er bare utrolig kjære deg !

Nå skal vi snart få deg igang igjen i Danmark.

En liten pause nå,og jeg står klar til å heie deg frem !

God klem til deg !

Skrevet

Så koselig å høre fra deg:o)!

Tenkte på deg igår og plutselig der var det en melding fra deg!

Herlig å se at du er ved godt mot igjen.

Jeg skal igang selv nå den 16 mars, med spray og stikking, dette blir 2 uttak så er veldig spent. De øker dosene til 300IE så får håpe jeg ikke blir altfor ille i humøret, stakkars han der hjemme og de på jobben i så fall;o)

Denne gangen skal jeg lykkes! Skal prøve fotsoneterapi hvis jeg orker, ble jo gravid med det i september men mistet uke 5+4 som du kanskje husker, det ble jeg ikke de to andre gangene og da prøvde jeg ikke fotsoneterapi. Vet ikke helt men tror kanskje det hadde noe å si....

Lykke lykke til ihvertfall Tullemor, krysser fingre og tær for at det skal gå bra tilslutt for deg:o)!!!!!

Selvom du skrev at du ikke skulle inn her mer, håper jeg du kommer innom innimellom-spesielt når du får positiv test-for det kommer til å skje:o)!!

Klem

Skrevet

Hei igjen.... godt å se dere igjen, har savnet dere masse..

Jeg sa vel ikke at jeg aldri skulle hit mer, men at jeg følte for å være litt borte både fra bim og noen som var lite hyggelig her inne..

Men nå er vi snart igang igjen med 3 og siste forsøk i danmark.. så det blir spennende.. jeg håper dere lykkes alle sammen, for dere er så herlige og søte jenter og dere fortjener det såååååååååå!!!!!!!!!!!!!!!!

STOR KLEM TIL ALLE

Skrevet

Hei Tullemor:-)

Godt å se deg her inne igjen.

Vil bare ønske deg masse lykke til på det 3 forsøket. Håper alt går bra denne gangen.

Klem

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Godt å høre at alt står bra til med deg Tullemor!

Nå håper jeg virkelig at dere skal lykkes hele veien ut, det fortjener dere nå synes jeg!!!!!!!

Stoor klæm fra

Skrevet

Hei Tullemorvennen :):)

Så fint å se deg igjen!!

Ønsker deg masse lykke til videre og *smitter* deg med babystøv :o)

God klem fra

Skrevet

Hei vennen!

Så hygggelig å "se" deg her inne igjen, og kjempbra at nytt forsøk snart er i gang. Denne gangen SKAL det gå, vet du!

Har send deg en pers. post + en sms, men mulig du ikke har fått det med deg... *krysser* for deg nå:-)

Klem

Skrevet

Hei vennen!!!

Super kos å se navnet ditt her inne igjen. Du er savnet, så godt du er tilbake:o) Spennende at dere skal starte igjen snart. Krysser alt for deg!!! Håper vi reiser til Danmark neste uke!!! Jeg krysser for at alle gode ting er 7 for meg...

Du vet du kan ringe meg om du vil prate vennen. Du snakket om at du skulle til Oslo en dag,men hørte ikke noe mer ang det..

Vet du har hatt det tøft nå, men godt du kan se fremover nå!!!!!!!!!!! Det må vi for å lykkes!!! Krysser alt for deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Masse gode og varme klemmer fra meg

Skrevet

Krysser alt for deg denne gangen....

Jeg skal startet opp med spray om 2 uker......kanskje vi skal spraye likt denne gangen??

Håper lykken smiler til oss nå........snakkes

STOR KLEM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...