Gå til innhold

Nå har eg òg vært på den ordinære UL....

Spira31

Anbefalte innlegg

og der ute på gangen måtte me venta ein halvtime før me fekk komma inn..gjett om det føltes ut som ein evighet! Morkagå låg litt langt nere..så me må tebage på ny ul 15 mai.. håpe den vokse mer opp og at det ordne seg! og så låg babyen og gjømte seg, såg med ansiktet inn mot ryggen .. men han va ganske sikker på at det e ei jenta..såg ikkje någe så kunne tyda på gutt sa an.. me fekk 4 bilder.. gjekk kje an å se någe aent enn baghåve i 3/4D så dvdopptak ska me heller ta neste gang.. men det va heilt fantastisk:) terminen e den samme 8 august:) ellers så såg alt bra ut, ingen hjertefeil, nyrene og alt fungerte som det ska på den lille..og nå har eg vært på shopping! Hehe.. klarte ikkje dy meg så kjøpte ein kjole på tilbud (størrelse 74 så det blir jo ein goe stund te den kan brukes) og så någen andre jentebabyplagg i størrelse 62:) har ein del plagg allerede så e litt mer nøytrale i mindre størrelser:) oi, dette blei langt, men ja... fine greier!! Einaste e at av de 4 bildene me fekk så e det egentlig bare 1 så e fint... men, men,det e jo bare ein bagatell i forhold! Hjertet slo forresten først i 190 når han dultet borti babyen..men så litt senere målte han lyden på ny og da var den i 160. Det tyder vel også kanskje på jente?

masse klemmer til alle sammen :)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...