Gjest Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Hei! Jeg har akkurat fått tilbake mens en etter over ett halvt år uten.. Verken legen min eller andre vet helt hvorfor den kom bort, men det kunne ha vært noe så enkelt som stress.. Hvertfall.. nå er den ganske uregelmessig, og jeg har veldig lyst på baby! Hvordan få den regelmessig? Er slitsomt å aldri vite når.. Plutselig er den på 28 dager, andre ganger på 36 dager igjen.. Hjelp fra noen her? På forhånd, tusen takk for seriøse svar )
Tasselur Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Kan ikke hjelpe deg, men er i samme situasjon med uregelmessig mens selv. Så har begynt å el-teste, for å ihvertfall få en viss peiling på hvor jeg er i syklusen. Men det kan jo bli dyrt i lengden... Håper syklusen går seg til snart!
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 hei føler med dere!! jeg hadde akkurat samme problem tok meg 1 1/2år å bli gravid. pga uregelmessig mens og jeg testet faktisk aldri positivt på el tester... men så en måned begynte jeg med temping hver morgen og sjekket etter el slim. tok wild yam tabletter, dong quai, og sink og jern tilskudd. Og hadde sex hver kveld... fikk temp økning og ble gravid... vet ikke om det var pga noe av dette eller om det var tilfeldig eller om det var pga at vi hadde sex hver dag... men tenkte bare jeg skulle dele det med dere... vet hvor frustrerende det er med uregelmessig mens! Lykketil!!!
Puella Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Har aldri hatt regelmessig mens selv. Først da jeg fikk den som 14 åring, tok det 1 år før neste gang kom. Vet noen sier det er "normalt" men. Begynte på p piller som 18 åring, så aner ingenting om min syklus lenger. Prøvde uten de pillene i en periode, halvt års tid, men fikk mens kun en eller to ganger etter p pille slutt. Litt bekymret liksom...
avent1 Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 De sier at sex annenhver dag skal gi stooore sjanser for at det klaffer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå