en-to-tre har født c Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 det hørtes himmelsk ut.... er det mulig å tigge om oppskrift... har aldri hørt om karamellkake før - men det var noe som satte smakssansen i kok ;-) please, please, please...
kfitjar Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Karamellkake??? Det har jeg aldri hørt om, hørtes spennende ut. Hva er det?
jools Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2007 Var mammaen til ei i klassen til datteren min som hadde det med på en klassegreie,jeg googla litt og fant denne: http://home.c2i.net/w-254347/hobby/mat/karamellkake.htm Er kjempegod!!
en-to-tre har født c Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 tusen tusen takk!! dette gleder jeg meg til ;-)
jools Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2007 Du kan fryse den,men jeg pleier ikke ha på krem da.kremen er så kjapp å lage.Har litt fritidsproblemer her,til stor glede for de andre i huset:)
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 No har eg lagra oppskrifta, trur eg prøver å laga den i måro......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå