-Mariposa- Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Mailet med søstra mi i dag om situasjonen barn/ikke barn. Hun har selv vært der og skjønner meg SÅ godt. Hun skrev blant annet: "Om du venter 3 år, kan det ta et år eller 2 før du er gravid, eller det kan gå raskt. Jeg synes dere skulle bli enige om en dato, f eks 1.1.2010, da slutter du med p-piller. Han må gi litt han også. Du vil idag, han vil om 6 år, en middelvei da er om 3 år. Da har du fått jobbet et år (?) som sykepleier. Så lenge du studerer kan du jo ikke likevel eller hva? Uff, synes synd på deg. Men uansett støtter jeg deg, med eller uten barn eller kjæreste! Og velger du å lure ham støtter jeg det også jeg, umoralsk som jeg er!" He he, godt å ha en umoralsk søster
♥Tullerusk♥ Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Hehehe...Ja sånt er godt å vite...hehehe... Har sånne venninner , men de bare tøyser da...hehe... Men hun sier noe der da..=o) Med en sånn midtpunkt...Men hadde dere ikke blitt enige om 3 år nå da?? kanskje igjen prøve på 1 1/2 åår kanskje?? hehehe
-Mariposa- Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2007 Joda, vi er "enige" om 3 år. Tror jeg skal vente en stund før jeg prøver å få det ned til 2 år... Først er det kampen mot p-pillene... Jeg tror nok søstra mi mener det ganske seriøst...
♥Tullerusk♥ Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Hehe, i så fall er det nok veldig bra da...hehe... Er sånn jeg og..Skulle søstera mi bli gravid så er jeg der for henne... Er selv storesøster... Kampen mot pillene ja...Uff, minte meg om at jeg må ta nok en samtale med min sambo...Uff har ikke lyst å starte på pillene igjen nå... =o( Vel du får nok ned tiden og pillene etterhvert...=o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå