tjohoy 2 prinsesser + lite frø Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 og den var tyyyyydelig positiv! dette etter to diffuse, litt positive tester i helgen! Jaaaa!!!! nå må jeg kanskje endre nick og! har kjøpt en mini boddy og en bukse som mannen skal få når han kommer hjem!!! Baybystøv til alle!
kokosyklus Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Kjære vene...etter 1 år og 2 mnd???? GRATTULERER:) DEN var fortjent:) Veeeldig glad på deres vegne! Ha en vidundelig dag, og fyk rett inn på 1.tri med deg!!! JUHUU!
Vestlandske meierier A/S Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 grattis så mye da:) Har også hatt to diffuse tester nå, spent på om den i morgen tidlig blir tydelig eller ikke....! Lykke til med spira;)
Vårenzia Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 gratulerer! Og her klager jge etter tre perioder...
Dotten Skrevet 5. mars 2007 #9 Skrevet 5. mars 2007 Sååå koselig, da dere har prøvd så lenge Gi tilbakemelding på din manns reaksjon da. He, he. Kos deg med voksene mage
tjohoy 2 prinsesser + lite frø Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. mars 2007 mannens reaksjon ja: pakke til meg??!! (det første som faller ut er testen!) - dette kan også jeg kalle et strek! påfølgende av et mega glizzzz.... for så å fortsette; -så jeg har altså greid å få deg på tjukken ja, hva var det jeg sa- det var ikke noe å bekymre seg for! han er så søt! når vi var i bassenget etterpå støk han meg på magen og bare smilte! det er en hyggelig liten hemmelighet vi har nå!
Dotten Skrevet 5. mars 2007 #11 Skrevet 5. mars 2007 Sååå koselig... Kos deg masse med din voksne mage og stolte pappa
Dotten Skrevet 5. mars 2007 #12 Skrevet 5. mars 2007 Oj. Ble litt likt mitt forrige svar til deg... He, he. Men mener det jo
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #13 Skrevet 6. mars 2007 Åh, gratulerer så masse, og lykke til med spiren!
yummym Skrevet 6. mars 2007 #15 Skrevet 6. mars 2007 Gratulerer så masse. Det fortjener du som har prøvd så lenge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå