keisersnittnr3 Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 over til siste trimester:) Koss er formen på dere damer?
kfitjar Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Velkommen hit!!! Formen er relativt bra, jeg sover veldig dårlig om natta, men det er vel ikke så mye å gjøre med det. Hvordan går det med deg?
keisersnittnr3 Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2007 Her går det bra c",) Begynner å føle meg stor men det hører vel med.' Synst denne graviditeten har gått veldig fort, og håper at dei siste vekene går like fort:) Kor tid har du termin?
kfitjar Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 12 april.... men jeg går allerede og ser etter tegn, så jeg tror nok de siste ukene mine kommer til å gå veldig sent. Jeg prøver å smøre meg med tålmotdighet og minner meg selv på at dette er siste gang for oss. Har tre gutter fra før.
keisersnittnr3 Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2007 Ser på nicket ditt at det står fitjar der. Bare lurte på hvist du er fra fitjar om du sku vera med på treff 21 mars? Har ei jente og ein gutt fra før. ser ut til at det blir jente nr to denne gang
kfitjar Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Mannen min er fra Fitjar, men vi bor i Tysvær, Rogland. Så jeg kommer nok ikke på treff..... Vi har tre gutter fra før og venter en gutt til, mannen min lager visst bare gutter. :-) Det er helt greit, så lenge han er frisk! Kommer ikke til å prøve på ei jente senere. Har gitt opp det!!!
keisersnittnr3 Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2007 Seier det samme eg og,så lenge babyen er frisk er det jo det samme ka det blir .) Heldig du da som bare har ein mnd igjen,fin tid å få på og, heile våren til å gå på tur med den lille:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå