Gå til innhold

September: Noen som er gravide igjen eller prøver?


Stratos med 3 barn

Anbefalte innlegg

Vi prøver og det kunne vært moro å skravle litt med noen i samme situasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mit første barn var ett og et halvt år da septemberbarn kom, så jeg prøver ikke igjen med det samme. Men jeg vil bare si lykke til - jeg synes det er så bra med to tette - allerede nå kan de ligge og le sammen og det er bare fantstisk. Det blir bare supert når de også kan leke sammen på ordentlig. Og det er slett ikke så hardt som jeg hadde fryktet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt til å vente et halvt år til:) Men blir relativt tette her og!

Kan hende samboeren min skal til bergen å studere litt til, og da vil vi ha en til og hele familien bli med bort:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar! Godt det er flere som tør og at finnes folk med gode erfaringer :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi har ikke begynt å prøve igjen enda, men jeg har begynt å bli baby-sjuk ;-) Driver og veier for og imot inni hodet mitt, har vi plass, har vi ork, tør vi?

Lillejenta vår har sjemt oss bort med å være mye blid og fornøyd, sjelden skrik og bråk her. Så da tenker jeg; tenk om nestemann er helt motsatt? Hvordan vil vi takle det da?

Må uansett ta sjansen, vi vil jo at snuppa skal ha søsken. Får se når det blir, men kjekt å se at det er flere som allerede er i gang;-)

 

(og jeg som under fødselen sverga på at vi ikke skulle ha flere, for slike smerter ville ikke jeg gå igjennom en gang til nei!) Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til anonym! Håper du får bestemt deg for hva du skal gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

vi snakker om å prøve igjen til sommeren. Skal gifte oss i juni, så jeg vil vente til etter det. Gleder meg jeg :o) .. møter mange rare reaksjoner fra venner og familie når vi ymter frempå at vi vil ha to tette.. men sånn får det bare være. Lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...