Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er intr i å bli med på dette? danne en sirkel..

Det finnes flere forskjellige typer sirkler. De vanligste er utviklingssirkler, healing sirkler og fysiske sirkler

Utviklingssirkelen er en sirkel hvor alle deltakerne jobber for å utvikle sine evner. Sirkelens medlemmer hjelper hverandre til dette. Ofte innen disse sirklene finner vi meditasjon, kanaliseringer, og mang øvelser for å bygge opp styrke og lære seg å bli mer sensitiv.

Healingssirkel er en sirkel som utviklingssirkelen men som vektlegger trening innen healing. Healingssirkler jobber også med felles fjernhealing til folk som ønsker dette.

Fysiske sirkler er de som jobber for å få frem fysiske bevis for at det et en åndeverden. Dette er en gammel form for sirkler som krever masse trening og ennå mer tolvmodighet. Ofte jobber man i lang tid før det kommer resultater. Fysisk betyr at man får bevis som andre enn medier kan høre. Eksempler på dette kan være banking, vipping av bord, flytting av saker, oppbygging av ektoplasma og stemmer i rommet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jeg gjerne med på. Har ingen erfaring eller ambisjone om healing men som du vet "ser" jeg ting så en utviklingssirkel vil for meg være interessant.

Skrevet

Jepp.. bare få med mange nok på dette ;)) skal prøve å se om jeg får med meg et medium, som kan veilede :)

Skrevet

Hei vennen!!

Håper det går bra med deg:-)

Jeg blir gjerne med -dersom dere mener jeg kan bidra med noe. Har desverre ingen erfaring med noe slikt , men er interessert i å lære meg å utvikle meg så jeg kan hjelpe andre..

Klem

Skrevet

Hei Sjaman:-)

Du snakket om at du hadde lyst å se på meg når du fikk kortene dine....Vil du jeg skal skrive meg på lista di, eller bare når du finner ut av det sjøl (du har vel sikkert masse å gjøre no)

Klem

Skrevet

Bra! :) Håper jeg får med meg denne personen :)

Hei vennen!

Jo, når går det bedre vettu.. :):) Hadde vært utrolig morro om du ble med :))

Skrevet

Hei elastica...jeg har lagt på deg og skrevet ned...mail? jeg tok deg før de andre pga at jeg hadde lovet deg...håper ikke det blir sure miner...?

ville sende post men det går ikke..klem

Skrevet

Hva må jeg gjøre for å få sånn post? Det hadde sikkert vært lurt å ha....Kanskje du kan forklare meg så skal jeg gjør det...?

Så snill du er da som har sett på meg-Gleder meg til å lese. Bare si hvis jeg skal legge tarot på deg. Jeg har Rider White :-)

Skrevet

Godt å høre at det går bedre!!! Har tenkt på deg , men ville ikke spørre for mye -kan jo bli litt slitsomt med 1000 som spør hvordan det går.

Bare send mail du når du vet no mer og gi beskjed hvis jeg kan hjelpe med noe....

Høres veldig spennende ut vennen:-)

Stor klem

Skrevet

Hvilken form legger du? Jeg legger hesteskoen og så prøver jeg meg inniblandt på det keltiske kors....men det er vanskelig...pffff

du må lage deg en profil...eller prøv å trykk på navnet mitt og så sender du meg 1 melding...da er det nok aktivert tror jeg...

Skrevet

:)) Du er god du vennen! mammaen min er erklært frisk igjen, så er strålende fornøyd med det :) Ellers så har venninden min fått tilbakefall på kreft i hodet igjen, så jeg er litt knækkin pga det enda.. men det ordner seg, har en god magefølelse :)

Er det noe du lurer på eller noe, så bare send meg ei mail du og :)

Skrevet

Tror jeg har fått det til nå :-)

Jeg bruker begge deler men liker godt hesteskoen. Det er sandt at det keltiske kors krever en del øvelse.

Veldig ofte bruker jeg bare tre kort for å belyse et spørsmål: det første for fortiden -det andre for nåtiden og det tredje for fremtiden , eller det som ligger rett foran deg....Da bruker jeg dette sammen med følelsen..

Legger også 6-mnders spesialen men den krever en del tid på tolkning..

Bare spør dersom du lurer på noe:-)

Nå kan du sende meg post!!

Klem

Skrevet

Veiver med begge hendene her ja ;) jeg vil også være med. Kunne tenkt meg både utviklingssirkelen go healingsirkelen jeg da.

Skrevet

Hei wicca!

Nå har jeg opprettet en sånn postboks og siden du også har så kan jeg prøve å sende til deg der jeg vennen:-)

Klem

Skrevet

Hei på dere!

Driver selv med healing på meg selv og familien/venner (altså ikke proff) og kunne godt tenke meg å utvikle intuisjonen min mye mere så jeg kunne godt tenke meg å bli med dere.

Klem

Skrevet

Ja gjør det du :) venter spent jeg da ;)

Har sett etter om du har men fant ikke da, må følge med i tidne vettø vennen ;)

Skrevet

Dytt :)

Noen som kjenner et fullt medium, som kan veilede oss på veien, eller klarer vi det selv? :)

Skrevet

Jeg kjenner ingen, vi kan prøve selv og går ikke det så får vi se om vi får tak i en hvis ingen andre her kjenner noen da :)

Skrevet

jeg er med og jeg er jo et fult medium..har alt av evner..lang erfaring da jeg har holdt på fra før jeg kunne prate.

Skrevet

Flott kimby!! :D:D Hvor i landet bor vi, sånn at jeg kan planlegge litt sted?

Skrevet

Jeg bor i Hardanger Strandebarm nærmere bestemt :)

Skrevet

Jeg vil jeg vil !!!!

Blir gjerne med på dette jeg, hvis dere har plass til meg :)

Bor forøvrig i Mosjøen (Nordland)

Skrevet

Har forstått ar Kimby bor litt nord for oss....og jeg bor i samme by som lillnita, Mosjøen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...