Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Hei! JEg sliter litt med å finne noe fint vi kan ta med lille gutt hjem i. er liksom ikke så mye klær so er sånn wow fine liksom! noen som har noen linker eller fine butikker man kan se i???? å hva har dere tengt å kjøpe???
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Jeg er så heldig at jeg har en mamma som elsker å strikke,så hun driver nå å stikker et kjempe fint hentesett
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Heji. Vi har fått en 2 meter lang komode stappet i klær. Og Henteklær har vi fått av lillegutt sin mormor og morfar. Det er en lysblå sparkedress men et søtt motiv på, en lyseblå tykk kjøredress, hvit lue og nike sko:-) Alle klærne vi har er kjøpt er fra baby shop, reflex og beneton. baby shop har klær som er litt dyre som burberry, timberland o.l På reflex er det merker som mexx, brubaker o.l. Det er utrolig mye fint i den butikken. LYKKE TIL!!!
Pinklady og Amalie Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Hentesettet skal pappan få kjøpe når vi ligger på sykehus:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå