SuperBibb Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Åh jeg begynner å bli lei av å vente!! Hadde termin i går.. Hva gjør dere for å få dagene til å gå...? Jeg er såååå lei av formiddags tv og vasking og surfing på nettet....
shayan_jente_04.04. Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 har hørt at dildo kan sette i gang fødselen, så prøv på det og se om det funker!!!!!!!! skjønner veldig godt hva du mener, men trøst deg med at tiden din er inne nå! lykke til!
Pinklady og Amalie Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 DILDO???????? Rister den den løs da eller? HEHE! Lykketil hvertfall! Håper den kommer snart. krysser fingrer og tær og alt annet kryssbart for deg!
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Nå skal man vel ikke bruke vibratorer inni der da, så den tror jeg du skal holde deg unna. Men god gammeldags sengelek skal jo angivelig hjelpe - dersom du er moden da.
mayaya Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Kjør en lang tur på en humpete vei, eller hopp i trappene :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå