Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #1 Del Skrevet 5. mars 2007 veit ikke helt hvor jeg skulle spørre om dette henn, men prøver nå her likevel.. flaut syntes jeg, men jeg vil gjøre noe med det, så kanskje det er noen der ute som veit hva som må gjøres.. alle har vi hår på beina og sånn, og som tenåring så barberte vi jo leggene ganske tidlig. jeg likte rett å slett ikke hår i det hele tatt og baberte alt jeg så, fra hår til dun, på bein og armer. og nå har det blitt nesten som skjegg vekst på beina mine. armhårene er også svarte, men de kan jeg leve med, syntes heller det er ille å ha masse svarte hår på låra og baksiden av knærne og sånn.. veit det høres ekkelt ut.. og jeg vil ha de bort, er det ikke noen måte å gjøre de mindre synlig, eller en permanent hårfjernings ting som ikke koster flere 1000kr.. ironisk nok så har jeg ganske lite hår på hode. faren min og faren hans misted håret i ung alder, og nå er jeg redd det samme vil skje med meg. veldig tynt hår på hode og du kan liksom se hodebunnen bakfra. noen som veit om noe jeg kan gjøre for a ordne det? uten å ta hårtransplasjon, eller hvordan det nå skrives.. også har jeg problemer med uren hud øverst på ryggen og rundt puppene. fødte et barn for ca 6 mndr siden, men ammer ikke. og hud problemet på ryggen har vært der i flere år.. det er flaut å gå ut om sommern, eller la mannen min se meg med lite klær på.. veit alt dette høres ekkelt ut.. så vær så snill å hold stygge kommentarer for dere selv, for dette er et ordentlig problem for meg, som jeg håper å få hjelp med.. fordi jeg syntes detter er utrolig flaut, håper jeg det er greit at jeg for en gangs skyld signere med Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8495378-litt-s%C3%A5nn-flaut-jentegreie/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ukjent Skrevet 5. mars 2007 #2 Del Skrevet 5. mars 2007 Du kan fjerne hår med laser. Hvis du vokser leggene holder det også en stund.Kanskje du kan få dekket deler av laserfjerning dersom du kan dokumentere at du har problemer pga hårvekst, snakk med legen din. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8495378-litt-s%C3%A5nn-flaut-jentegreie/#findComment-8497699 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristin2 Skrevet 9. mars 2007 #3 Del Skrevet 9. mars 2007 Hei! Jeg har en venninne som har barbert bena sine i all tid. Her for ett års tid siden begynte hun å vokse i stedet for å barbere. Resultatet i dag er at de nye hårene er mye finere og det ser ikke ut som skjeggvekst. Jeg vokser og bruker epileringsmaskin. Hårene blir tynnere og det tar også lengre tid før de vokser ut igjen. Det kan være smertefullt, men etter å ha gjort det noen ganger så blir du vant til den smerten (smerten er ingenting i forhold til en fødsel, hehe...) Angående permanent hårfjerning så vet jeg om et nytt apparat som heter Radiancy (gå inn på dermanor.no så kan du eventuelt finne hvilke hudpleiere som kan tilby denne behandlingen). Apparatet kan også brukes i forhold til ulike hudproblemer. Når det gjelder det med uren hud på rygg og bryst så kan dette også være hormonellt betinget. Nå vet ikke jeg hva du har prøvd av produkter/behandlinger tidligere, men MD Formulations er en serie som kanskje kan hjelpe deg her. Anbefaler da at du tar penslingsbehandlinger hos hudpleier samtidig som du følger opp med hjemmeprodukter. Det koster litt penger, men MD har svært gode resultater på uren hud, og i forhold til en del andre kombikurer (der du går til behandling, samt bruker hjemmeprodukter) så er MD lang fra det dyreste. Jeg er hudpleier så dersom du lurer på noe må du gjerne sende meg en personlig melding. Ønsker deg lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8495378-litt-s%C3%A5nn-flaut-jentegreie/#findComment-8549437 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #4 Del Skrevet 10. mars 2007 Hos frisøran kan du få sveiest på hår på de stedene du er litt tynn som bak på hodet. Tror ikke det koster så veldig mye(kommer ann på hvor mye du vil ha) og det skal holde ganske lenge om du tar godt vare på det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8495378-litt-s%C3%A5nn-flaut-jentegreie/#findComment-8567393 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #5 Del Skrevet 14. mars 2007 LASER BEHANLING Hud og hår klinikken i Oslo v aker brygge tlf 22833338 eller Hud klinikken hos dr Langeland i Oslo v Oprapasasjen. Må ha noen behandlinger å koster endel. Ring begge stedene og hør trur det er gratis å komme innom så de får sjekket type hår på begge klinikkene. Lykke til. Fjernet hår på bikinilinjen jeg da. er noen fjun der enda som laseren ikke tar. Barberer bort dem. å det er greit. På de plassene kan du også høre om behandling for ryggen. Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8495378-litt-s%C3%A5nn-flaut-jentegreie/#findComment-8627192 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå