Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Torsdag 1 mars, var den store dagen vi hadde ventet på!! Og kl 10:44 kom vår lille Hanna Elise til verden, med en stor furte munn:) Legen hadde aldri sett en så sur liten unge, hehe.. Hun kom med planlagt keisersnitt, og det må jeg si var den beste opplevelsen jeg noen gang har hatt!! (Hadde haste keisersnitt førstegang med narkose, så jeg viste ikke hva jeg gikk til) Vår kjære lille datter veide 3790 og var hele 50 cm lang, og en masse mørkebrundt hår:) Dere har virkelig noe å glede dere til jenter!! Lykke til videre!!
m@rie82 Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 gratulerer så MASSE med jenten!!!!! kos dere masse!!
kfitjar Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Gratulerer så mye med prinsessa!!! Flott å høre at alt gikk bra. Nå må dere kose dere masse og ha lykke til videre!
1976 kreps Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Så fint at alt gikk bra med dere.Gratulerer så mye og lykke til videre =)
shayan_jente_04.04. Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 å.så koselig da! gratulerer masse med go jenta! kan hende at fødselen min blir satt i gang, jeg sliter sånn veldig med bekkenløsning så jeg har bedt om det nå.....åssen er det? er det farlig for ungen? må det bli ks eller kan man føde vaginalt oxo? mange spørsmål, håper du kan ta deg tid til å svare meg. lykke til masse med Hanna Elise gullet ;o) klem
Kondis som en murstein Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Gratulerer så mye igjen, vennen!!!! Så akkurat bilde av prinsessene dine, og de er så vakre ) Stor klem!
engutttil=) Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 Gratulerer så mykje du e såååååååååå heldig! Håpe alt står bra til hos dåkker!
(Muskat) Skrevet 5. mars 2007 #10 Skrevet 5. mars 2007 Gratulerer med jenta, håper formen er bra etter KS!
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 5. mars 2007 #11 Skrevet 5. mars 2007 Gratulerer så masse med prinsessa!
Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 5. mars 2007 Tusen takk, jenter!! Shayan_jente_21.04.07 Jeg hadde planlagt keisersnitt pga kroppen min ikke klarer å føde barn på en normal måte.. Å det kan jeg virkelig andbefale på det varmeste, planlagt keisersnitt var en av de merkeligste med mest positive opplevelsen jeg noen gang har hatt.. Og det er ingen risko for barnet og ha planlagt keisersnitt.. Ønsker deg og alle andre lykke til videre!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå