RockMyWorld Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Noen som har vært hos radiograf på 3D ul? Ble så usikker på om jeg skulle bestille time hos radiograf eller lege.
shayan_jente_04.04. Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 jeg var på majorstuaklinikken for 3D ul i uke 22+5, er kjempe fornøyd, hadde ikke lege, men en sonograph som faktisk bekrefta hele tiden at alt så bra til med ungen. han var veldig flink med å fortelle oss hele veien alt han så etter.......
milva76 Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Hadde kjempepositiv opplevelse hos sonograf i uke 29! Anbefales!
RockMyWorld Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2007 Takk for det jenter. Jeg har nok hørt feil på tlf, det var vel sonograf hun sa, ikke radiograf. Da antar jeg at det blir bra, og endrer ikke timen min til lege isteden. Som jeg gleder meg....:-)
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Jeg var også hos sonograf på Majorstuaklinikken og er veldig fornøyd. Gøy å møte babyen på den måten, og han forklarte nøye underveis. Var litt langt på vei, jeg da, nesten 33 uker, så det begynte å bli litt lite plass der, og det kom derfor litt skygger, men siden hodet ikke var festet gikk det greit likevel. Dersom du ikke har spesielle plager trenger du nok ikke lege. Sonograf er mest for kosens skyld, og han kan bekrefte at alt står bra til. De tar de vanlige målene og måler også blodgjennomstrømning i navlestrengen.
MissAntrop Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 Nr dit er 22695510. Fikk time rimelig kjapt vi ihvertfall. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå