har4barn Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Før helga måtte jeg ha en utskrapning pga MA . Den ble oppdaget først i uke 18 på ul. Ganske trasig. I hele går syntes jeg at jeg var litt stiv i musklene under armene, men da jeg sto foran speilet ved leggetid, begynte jeg å strigråte. Store , melkesprengte pupper med melk i "lyste" mot meg. Snakk om å gå rett i kjelleren igjen. I dag var det enda verre, og vi ringte sykehuset. De hadde ikke regnet med at jeg skulle få det. Ellers ville de ha gitt meg medisin med en gang. Nå er mannen min ned på sykehuset for å hente medisin til meg for å stoppe produksjonen. Jeg håper dette marerittet snart er over, slik at syklusen kan komme i gang igjen, slik at vi kan prøve på nytt Det kommer vel bedre dager etter dette............
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 hvor forferdelig trist, vet ikke helt hva jeg skal si, synes synd på deg og sender deg en stoooor trøste klem!=* håper at det går fort før neste spire sitter og at den sitter der så lenge som den skal!
cille vil-9pp-1SA Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 dette var bare helt forferdelig trist å høre! For en forferdelig opplevelse du har hatt! Ta godt vare på deg selv i denne vonde tiden, bedre dager kommer. Stor klem til deg!
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Jeg føler med deg. Har dessverre opplevd nesten det samme, MA i uke 18 som overraskende ble oppdaget på ultralyden, men fikk ikke melk. For meg er det litt over 3 måneder siden og det er sikkert ingen trøst nå, men det går bedre etter hvert selv om sorgen alltid vil være der over barnet man mistet. Ikke vær redd for å gråte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå