Gå til innhold

Noen andre?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid.. Er ikke sammen med barnefaren (one night stand), men den siste mnd har jeg holdt på med en annen gutt, som jeg begynner å få sterke følelser for, som jeg også vet har sterke følelser for meg! Problemet nå er at jeg ikke aner hva jeg skal gjøre.. Jeg har ikke sagt til han at jeg er gravid, og antar at han forsvinner fort dersom jeg forteller det.. Noen andre som har vært i samme situasjon? Hvordan gikk det, da dere fortalte det? Er virkelig flau over meg selv som har klart å havne i denne situasjonen, og gruer meg så sinnsykt til å fortelle både barnefaren og den nye kjæresten hva jeg har stelt i stand:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

Jeg har ikke vært i akkuat samme situasjon, men jeg gjore det slutt med barnefaren før vi fant ut at jeg var gravid. han ønsket at vi skulle prøve igejn, men det ønsket ikke jeg.. men på samme tid ville xen min ha meg tilbake.. jeg fortalte han at jeg var gravid. vi snakket ikke sammen på en studn, jeg gikk på samme måte som deg ut i fra at det var slutten på det! Men rundt nyttårstider ble vi sammen igjen... og nå er det noe som vi begge vil.. det blir nok rart når beibisen kommer og mange hinder vil nok både du og jeg møte, men jeg syntes absolutt at det var verdt det! ( har ike født enda da men..) jeg vil være med han og han vil være med meg, det e r det viktigste! sammen vil vi klare det.. og det vil dere og hvis han kjæreten din bar får tid på seg...

du må nok regne med at det blir vanskelig for han og at han kommer til å reagere.. men vær tålmodig!!! det er det beste rådet jeg kan gi deg! men si det til han..... Håper han forstår deg!!!

Skrevet

Og du er helt sikker på at det er han første som er pappa?... Lov å håpe på den siste... ;-)

Skrevet

Ja, desverre! Er helt sikker på det.. Fortalte det til barnefaren i går, og reaksjonen ble sånn ca: Ja, men da bestiller du time og tar det vekk....

Jeg blir så usikker av alt sammen! For en suppe jeg har laget! Jeg vet ikke om abort blir et valg for meg.. Og barnefaren forventer jeg NULL støtte fra, ettersom han er blandt de mest uansvarlige jeg kjenner! Og ikke vil jeg miste kjæresten min heller...

Skrevet

Da anbefaler jeg deg og sette deg ned å snakke med han du er sammen med nå.. Er han voksen nok, så støtter han deg uansett hva du gjør, å kanskje skal du ikke se bort i fra at han stiller opp i stede=)

Lykke til med valget, hilsen ei som blir alene med 2=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...