Gjest Skrevet 5. mars 2007 #1 Del Skrevet 5. mars 2007 Var helt skutt etter to lange netter, så kl 12 tok jeg begge jentene med meg i senga vår i håp om de villle sove. Sofie fikk pupp og sovna med en gang, men Emma ville heller leke i senga, Lukket øynene og latet som jeg ikke så henne, og jammen sovnet hun ikke etter 5 minutter hun og. Sov i to timer sammen med begge jentene på hver min side, veldig koselig:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona og Sine Skrevet 5. mars 2007 #2 Del Skrevet 5. mars 2007 Så koselig, der er ikke noe som er bedre enn å sove ved siden av en snorkende baby, kan tenke meg det er dobbelt så kos med to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 5. mars 2007 #3 Del Skrevet 5. mars 2007 Å, så deilig! Det er kjempegodt når man klarer å snike til seg litt søvn! ) Synes det er koselig å sove ved siden av Karsten også. Og så får jeg hentet meg litt inn igjen når det gjelder søvn. Eneste dumme er at da ikke får gjort noe som helst mens han sover, kunne jo brukt tiden på dusjing, spising, dibbing og husarbeid... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 5. mars 2007 #4 Del Skrevet 5. mars 2007 Det hørtes veldig godt ut - og veldig fortjent! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå