Gå til innhold

mannen lei av hele greia...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så en annen tråd der det var noen som savna å ha sex for sexens skyld. Jeg har litt annet problem. Jeg har kjempelyst hele syklus, men når vi kommer til el-tider, går mannen lei. Prøver forskjellig ting for at han ikke skal føle seg som noen som bare skal levere svømmere, men det går litt i stå for han for å si det sånn. Jeg blir frustrert og han er lei hele greia.

Jeg vet at han også har veldig lyst på baby, så det er ikke det det går i. Er det bare oss som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) Her er det samme her hjemme oxo..Bare at vi begge har det sånn.. føler at vi har sex bare for å lage barn... Gleder meg til jeg blir gravid igjen en dag. å kan ha sex på normal måte uten å tenke på de baby tankene :/ Hva med å bestille dere ett sånn spill på nett? sex spill. ett eller annet? Det har vi gjort. å det funker.)

Hilsen Maybritt

Skrevet

Vi har kjøpt kama sutra brettspill:) DET anbefales:) Bare kos og hygge og skikkelig bra stemning!

Skrevet

vi har kjøpt lyst spillet :) Det anbefalles det oxo, kjempe bra :) Bestilte det inne på kondomeriet. no

Hilsen MayBritt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...