Gå til innhold

Oppdatering, folkens!!


2barns mor

Anbefalte innlegg

Ja, veiing i dag også da dere....

Jeg har gått fra 90.8 til 90.4.

Synes det er helt greit jeg, tatt i betraktning at jeg har feiret bursdager og ikke trenet i det hele tatt.

Dere andre da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe tror jeg må skaffe meg en vekt som viser mer nøyaktig, kunne ihvertfall ikke se noen klar vektnedgang denne uka, men har spist aaaalt for mye sjokolade også da. Og i mitt lille måleprosjekt hadde jeg gått ned en plass nemlig rundt låret og der hadde jeg tatt av 8 cm!!! siden sist uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo jeg går da på 5 dagen med reductil å klarte ikke å dy meg, å gikk på vekta i dag.

 

den viste ned 0.9 kg så det er jo veldig bra. kanskje bare en tilfeldighet da....

 

har målt også når jeg startet men det skal jeg vente med til onsdag med å sjekke.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min oppdatering:

Jeg har ikke gått ned noe sist uke. Vekta står på stedet hvil, men må i grunn si meg fornøyd med det da sist uke har vært fylt av bursdager (3 av det slaget) og minimalt med mosjon og trening (vibrasjonsmaskina mi sluttet å virke så håper på ny i morra!).

Målte også sist mandag og i dag var jeg gått inn 1 cm over magen og 0,5 cm i lårene. Ikke den voldsomme forskjellen der heller, men det går i alle fall rette veien! Har ikke så veldig mange kilo jeg skal bli kvitt heller da, men skal ned 3-4 kg til og helst stramme opp mage, rumpe og lår en del!

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

600 g ned med acomplia, og fråtsing i pizza og sjokolade i helga. Måtte jo teste om tablettene virket... Tok den første tabletten torsdag kveld, og har ikke trent noe. Ingen bivirkninger. Sultfølelsen er betydelig dempet, men så var det dette med vanespisinga da... Er jo vant til å spise hele tiden, men om jeg nå ikke tar noe med en gang, merker jeg at jeg "glemmer" å spise det måltidet. I helga spiste jeg rett og slett alt jeg kom over bare for å se om jeg gikk nede noe for jeg går alltid opp i helgene, så bruker jeg resten av uka til å bli kvitt helgafettet... Føler likevel at reductil hadde bedre effekt på meg, men den tør jeg ikke prøve mer. Jeg fikk skikkelig bomull i hodet av den, svettet noe fryktelig, hjertebank og kunne ikke gjøre noe før jeg hldt på å svime av. Selv det å snakke kunne være problematisk nok når jeg var på jobb... MEN den funka fort på bekta og centimetra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min oppdatering:

 

På 3 uker med Reductil har jeg gått ned 6kg og mistet 16 cm :D

Kan vel være fornøyd med det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er jaggu meg døktig du prinsessemamma..... du bare raser nedover!!!!!

jeg sjøl har ikke veiedag før imårra...men var å trena idag nå før jobb...og sneik litt på vekta...den viste 77 kg..så jeg har gått ned en og en halv kg til mener jeg..og jaggu 1 cm til rundt magen...så det går visst nedover for meg også. bare ikke så fort som deg:) hehe. men sålenge det går rette veien er jeg fornøyd!:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det gymsokk :) Jeg skal vel ned litt mer en deg så det er vel kanskje grunne til at det går litt fortere. Håper bare virkelig av hele mitt hjerte at det fortsetter! Når jeg er på 70-tallet en plass som jeg kan trives - eller litt under - skal jeg være glad! hehe..

 

Du er jo kjempeflink.. Går unna med deg også må jeg si. Trener du hver dag du nå eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jess...vi får fortsette jobbinga da vettu:)

jeg prøver å SKAL trene annenhver dag.men om jeg får tid hver dag er det jo bare supert..er for tiden mye å bare presser meg på stepmaskin....stå på den 30-60 min..så kjenner jeg godt det renner av meg og blodpumpa jobber....tenker liksom mere forbrenning enn muskel oppbygning akk nå...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan går det jenter? var det ikke veiedag for dere igår? kunne ikke finne hvor dere hadde oppdatert nemlig.....

 

jeg selv.....har gått ned nok ett kg.....og cm inn på magen....:P

så nå da jeg var på vekta...på morningsen.... viste vekta 76 kg...og rundt magen er det nå 101 cm....hehe...det funker visst nok dette...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roper vell ikke like høyt de ukene det ikke går så mye ned :o) Men rundt en kg her også og noen cm rundt låret... Kommer til å se ut som en høne til slutt jeg, men pistilker til ben og mage som bruker eeeevigheter på å forsvinne :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen!

Jeg hadde ikke mulighet til å komme meg inn på nett i går, så her kommer min oppdatering:

Forrige mandag var jeg 90.4 kg, å tro det eller ei (jeg har vanskelig for å tro det iallefall.....) mandag 12. var vekta 88.2!!! To kilo på ei uke? Jaja, det er veldig velkomment, var ikke det. Men vekta har også stått relativt stille en god stund på meg nå, så kanskje var dette kicket jeg trengte for å stå på videre?

Håper flere skiver inn sin oppdatering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vannvittig bra! :-) flott innsats!

 

Jeg begynte på Reductil i dag, og henger meg gjerne på den ukentlige veiinga. Tar du noen form for slankepille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar ingen slankepiller hvis det er meg du mener.... men ammer da, selv om det ikke hjalp sist, så er usikker på om det er knekkebrødene eller ammingen som har innvirkning nå. Det vil vise seg når jeg slutter å amme (i løpet av sommeren...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært litt stress denne uka så har helt glemt av mandagens oppdatering. Jeg veide meg og målte mandagsmorgen da og var ikke helt fornøyd med resultatet. Vekta stod stille, målebåndet viste samme som sist rundt lårene, men magemålet var gått inn 1 cm. Håper vekt og låromkrets følger etter nå til mandagen. Det er sååå utrolig kjedelig når vekta står stille og en føler en er flink med både trening og kosthold. Tenkte jeg skulle prøve å få i meg mer fitness protein drikk for å se om det kan hjelpe på. Blitt lite trening og litt dårlig kosthold denne uka så ser litt svart på mandagens veiing, men men..jeg gir ikke opp! Skal på gallamiddag med jobben fredag om 1 uke og da har jeg som mål å se bra ut i en nydelig kjole jeg har kjøpt meg! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte rett og slett å veie meg i morges, men skal ta det i morgen. Har også planer om at målbåndet skal fram da. Blir spennende å se hvordan det har gått med dere andre i uka som har vært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta mi streiket i dag, så jeg må kjøpe nye batterier før jeg får veid meg, men målene fikk jeg tatt da. De var desverre(!!!!) de samme som sist. Synes det går fryktelig tregt med meg, og så bra med alle dere andre.. Kan kanskje ha litt med at jeg ikke er så langt fra målet mitt da, bare 2,5kg igjen før jeg er der jeg vil! Men, med det tempoet jeg har nå så er jeg vel ikke der før til sommeren. ;o/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 uker på reductil har jeg gått ned 4 kg. og 5 cm rundt magen. og 4 cm rundt lårene..... vekta er nå på 76 kg

 

går ikke sååå fort som med dere andre, men det går rette veien, så da er iallefall jeg fornøyd:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt en stund siden jeg har vært her så får komme med en oppdatering jeg også :)

 

Etter 5 1/2 uker på reductil har jeg gått ned 8 kg og til sammen 17 cm (mage, hofte og lår) Det er veldig merkbart på klærne mine nå så det er veldig deilig! Ingen av buksene mine sitter lenger. Ikke engang de som satt ok da jeg ble gravid så dette er fremgang. Fler som har bemerket det da de har sett meg også så det er veldig motiverende må jeg si!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en uke på Reductil har jeg gått ned 3,0kg og 9cm totalt(mage/rumpe/lår)!! Kjempefornøyd med det! :-)

 

Har vært flink med kaloritelling og trening også! En bra uke! Håper det fortsetter...! :-) Tvi tvi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...