Gå til innhold

magen er blitt såå stor:)

Anbefalte innlegg

Er nok bare at den er oppblåst, men mamma syns allerde at det vises... Spesielt på kvelden, da står den bare rett ut.

Flere som har det slik? er forøvrig 10 uker i dag...

Jeg syns det er kjempekoselig, men har fått komentarer på jobben om jeg har lagt på meg:) hehe...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8494654-magen-er-blitt-s%C3%A5%C3%A5-stor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også en liten kul, er 10+2 og kjøpte min første mammabukse for 6 dager siden. Det går greit med vanlige klær på morgenen men som du sier utover dagen og spes kvelden står den rett ut!

Jeg koser meg veldig med magen min, har ikke gått opp i vekt, så det er nok babyen ja!

:-)

Jeg er 4+3 og hadde problemer med å få på meg buksa etter jobb i dag. Fikk et lite sjokk ja. Veit at jeg bruker å få stor mage, men dette var litt i tidligste laget ja syns jeg. Har jo tenkt å prøve å holde dette skjult ei lita stund da, men vi får se hvor lenge det går.

Annonse

jeg koser meg også med magen min, men kjenner liksom at det presser på rundt magen... Hvis dere skjønner? Har helt flat mage i utgangspunktet, så når den utvider seg sånn strammer det liksom i huden...

Kjenner det også på buksene ja... Har gått ned 0.5 kg, så er kanskje bare luft?

Uansett, jeg liker magen min jeg:))

nei ikke sant:) Jeg tror også at den kommer til å gå tilbake etterhvert... Hadde håpet å kunne skjule dette lengst mulig jeg da... =)

men det ser ikke slik ut da, den er stor selv nå klokka 06.18... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...