Gå til innhold

I morra skal vi få se

(=snart mamma til twins=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ååå..så morro..du er heldig dom bare har få ukene igjen..vil så innderlig bikke over 30 uker nå..de skal jo ikke komme så tidlig,men føles bedre å være over 30 tror jeg..hehe..høres mer nære ut..=) jeg er jo bare 28+3..lenge igjen..

vi skal på ul på onsdag..gleder meg åsså..spent på å se hvor mye de veier nå..for 3 uker siden var de oppi 1kg alt..

lykke masse til i morra..kos deg med de i magen den siste tiden.=)

tro meg..fra rundt uke 27-28 så har d gått super fort..føles ut som d e bare 2 uker sia eg sjøl va "kun" så langt på vei..men eg ska jo begynne på mi 35 uke nu å eg gleda meg til å bli ferdi for d har vært tungt!! for 2 uker sia(når eg va 32) så veide jenta 1,5 å gutten 1,8..tro ka di veier i morra?!?

Jeg er 28+1 uker på vei idag og har vært på UL idag, og de er ca 1 kg hver:-) Like koselig å se dem hver gang! Syns det har gått sakte nå, men regner med at det kanskje vil gå fortere nå som jeg skal på kontroll annenhver uke! Så neste kontroll er 19.mars! Livmorhalsen min var lang og fin fortsatt, 4,3 cm som sist!!

ja d gikk mye fortere etter at eg også begynte å gå annakver uke til UL..for da hadde eg nokka å se fram til =) etter uke 32 måler di visst ikke livmorhalsen..d fikk eg vite i går på UL..litt kjedeli da for da får eg ikke vite om den e gått ned eller ikke =(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...