Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Er på jobb jeg da... Er alltid så mange som får med seg dag tv synes jeg.. Høres litt deilig ut innimellom, men er ikke kommet til uke 37 ennå, så da er det bare å smøre seg med tålmodighet.. :-)
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Enig! Dette skal testes ut! Skulle ønske jeg hadde sett dette programmet når jeg hadde født første gang=)
Maria52 Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Jeg fikk skrevet ned noen av ordene. Noen som har den fulle oversikt? Blir spennende å se når babyen kommer om jeg faktisk kan gjøre ting veldig mye lettere for meg. Det er nok garantert sant:)
kfitjar Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Er ikke samme episode i reprise ikveld kl 19 da?
shayan_jente_04.04. Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 huff, jeg fikk bare med meg neh= sult og eh= rape...... hva fikk du med deg? kunne du gi de til meg?
Slettes Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 Hei.. Dette var en reprise fra fredag kveld (tror jeg), men det var en annen tråd her i helgen hvor en av brukerne fikk med seg alle lydene, kopiert fra operahs nettside.. Følger under: Neh="I'm hungry" Owh="I'm sleepy" Heh="I'm experiencing discomfort" Eair="I have lower gas" Eh="I need to burp"
MinteMorKine Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 nei er sånn at den episoden gikk på fredag kl 19.. sender reprise dagen etter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå