Gå til innhold

Alt godt på en dag!!

nybaby09

Anbefalte innlegg

Brevet fra Ullevål kom nå og der står det at vi venter en kromosomfrisk gutt!! Hurra!! 3 lange uker og gå og vente, men nå datt skuldrene ned og gledestårene triller. Jeg fikk og ett brev fra sykehuset her hvor det står at celleprøvene de har tatt ikke er så ille som forventet og at jeg slipper å måtte gjøre noe i første omgang.. SÅ DOBBELT HURRA!! Denne dagen skal jeg bare sitte og nyte graviditeten og endelig kan jeg begynne å forberede barnerommet, og nyte rugetiden i fred og ro! Til onsdag skal jeg på ordinær ul og hilse på vidunderet en gang til, jeg trodde ikke at jeg kunne bli så glad og lykkelig som jeg er nå, tårene bare triller!!

Måtte bare få dele dette med dere!!

Kjempeklem fra

Fortsetter under...

Er så glad for å høre at det gikk bra med fostervannsprøven og at du slipper å gjøre noe ift celleprøvene nå!!! Er hyggelig med gledestårer, skjønner godt hvor lettet du må være! Kos dere med å hilse på mirakelgutten på ultralyden på onsdag! Vi skal forresten også på UL på onsdag (3 dimensjonal). Første gang vi prøvde var han veldig sky og gjemte seg bak hendene, så vi fikk ikke sett ham, men fikk istedet ny time, så denne gangen skal jeg passe på å få i meg noe søtt før jeg går inn så han er litt mer livlig. Gleder oss veldig til å få vår lillegutt på film:-)

Stor klem fra mammaen til

Annonse

Gratulerer med de gode nyhetene! Ingenting er bedre enn det.

Nå er det bare å nyte resten av graviditeten, og glede deg til ordinær UL og alt det andre spennende som skjer når man går gravid.

Skjønner godt at følelsene tar overhånd, jeg har aldri grått så mye som mens jeg har vært gravid, men det er jo gode tårer, gledestårer, og det viser jo bare hvor etterlengtet våre små er og hvor glade vi allerede er i dem :-)

Tusen takk alle sammen :) Nå har alt synket litt inn og jeg er kjempelettet over at "alt" har gått min vei. Blir veldig sliten av å ha alt hengende, bedre med avsluttninger, særlig en slik som dette :) Ønsker dere alle en fortsatt flott dag! Og nicco, det var veldig spesiellt å få alt på en dag, men kjære så deilig, nå trenger jeg ikke å grue meg for å gå i postkassa lenger.

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...