Gå til innhold

hei bubbe..


desemberbebis & gullene

Anbefalte innlegg

lenge siden sist, hvordan står det til? så at gutten din har begynt å bli stor også? er magen hans bedre?? Celine vokser og gror og er nå blitt 4630 gram og 56,5 cm lang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) Er en stund siden nå ja, tiden går så utrolig fort.. August har blitt diger, er tungt å bære rundt på han nå, jeg har faktisk fått større biceps..:) Har ikke vondt i magen lengre, heldigvis.. Nå går alt bra, vi koser oss:) Er Celine blitt frisk igjen? Synes jeg leste noe om at hun hadde fått RS-viruset.. Ikke greit stakkars.. Synes det er så merkelig at det bare er én dag mellom dem, og likevel så mange kilo i forskjell..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hun er helt frisk og fin nå... smiler og ler og er kjempefornøyd.hun har i tillegg begynt å sove hele natten og det er fantastisk... må møtes en dag, vet du hvordan det går med hun som gikk på krykker på slutten. hun som hadde termini januar?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det er deilig? De er så skjønne når de sover så lenge.. Min har sovet gjennom en god stund nå.. Legger seg kl 20, så fått litt mer fritid..:) Ja, hadde vært kjekt å møtes:) Du har fremdeles kontakt med de fra bim-tiden sant? Hun som gikk på krykker? Husker ikke helt, var det hun som var på Era den gangen, som jeg hadde gått på yoga med? Da vet jeg i såfall ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det var henne. jeg har fortsatt kontakt med en del av de fra bim-tiden. noen av de er jeg masse med og noen av de møter jeg av og til. koselg å ha noen å være med på dagtyid når sambo er på jobb. hvordan syntes din sambo det er å være pappa da? trives han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...