Gå til innhold

Da var det over igjen for andre gang til meg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff er så urettferdig dette altså.. Hadde en MA i Desember når jeg var 11 uker på vei.. fant ut no på fredag at jeg var gravid igjen , da 5 uker på vei. Men på lørdagen kom det masse rødt friskt blod.. Blør å blør enda. Har hadd en spontan abort nå.. Var på lege vakta i går søndag- Spurte hvorfor det sjedde 2 ganger på 3 måneder. Siden jeg har 2 normale svangerskap fra før av.... Men hun sa at det bare var sånn- Men fikk time til Gu ultralyd for å bare sjekke at alt er bra der inne i magen min--Bare for å roe ned hodet (tankene). Legen der sa jeg skulle vente 3 måneder med å prøve igjen på å lage baby, fordi det var ikke bra for liv mora.. MEn skal prøve lell vi da. for bli jo ikke gravid med en gang uansett!!

Hilsen fra ei baby sjuk MayBritt-- som Forhåpentlig vis får 2008 baby da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var trist å høre!

Vil bare ønske deg lykke til videre. Det kommer!!!

Klem:)

Skrevet

Takk for det Cille-- j det kommer til oss oxo en dag :

Klems Maybritt :)

Skrevet

Ja, det SKAL komme til oss også!!!!Helst SNART!

Skrevet

Stakkar deg. Håper det snart blir spire som blir sittende.

Skrevet

Kjempe trist å høre... Blir så lei meg når slikt skjer. Håper du kan kose deg EKSTRA MYE med dine 2 englebarn i den tunge tiden.

Får håpe du snart kan få oppleve en ny graviditet og at vi alle sammen kan få oss en 2008 baby .-)

Klem

Skrevet

ja det håper jeg oxo yummym:)

hilsen maybritt

Skrevet

Ja det er så dumt at sånn sjer på tide!

Ja skal kose meg med de engle barna jeg har jeg, Minsten er 2 år nå. Så håpet på å få til at spira sitter så det ikke blir så stor alders forskjell.. men samme om det blir det oxo.. For søsken blir de likevel..

Ja vi får krysse fingran for at vi alle inne her får oss en 2008 baby :)

Klem fra MayBritt

Skrevet

Er jo nesten som å lese om meg selv. Jeg hadde min andre Ma 1 desember, har to barn, hvor den yngste er to år. Lurer også fælt på hva som er galt med meg. Har trolig mista for tredje gang nå, siden jeg har blødd til og fra i en uke nå. Skal på sykehuset for sjekk til torsdagen, samt at jeg har time for utredning hos gyn 26.03. Håper de kan finne ut hva som evt. er galt med meg, hadde jo null problemer med de to første. Lurer litt på om det er p-sprøyta som har ødelagt litt hos meg, selv om legen sier at den skal være ute av kroppen for lengst, er to år siden jeg tokk den siste sprøyta. Finner lissom ikke noen annen grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...