Gå til innhold

Så morro!


tæssejenta

Anbefalte innlegg

I dag har jeg fått invitasjon til klassefest! Skal bli så morro å treffe de igjen! Er 10 år siden jeg gikk ut fra ungdomsskolen iår.

Blir antakeligvis min første fest siden fødselen, så det kan jo bli artig! Hehe :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, så gøy! Var på klassetreff med ungdomsskolen for snart to år siden, jeg... Da var det 15 år siden jeg gikk ut fra ungdomsskolen (Cicignon)! Det var skikkelig artig med fest, fikk pratet med masse folk og hørt hvor i verden de var blitt av. Var vel nesten 25 stykker som kom (av 29) og det var bare meg og ei til som ikke bodde i Fredrikstad lenger. Og det var bare meg og en til som ikke hadde barn... Artig og se hva det blir til med folk! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett noen av dem, men mange jeg ikke har sett siden vi gikk ut. Gikk på Borge ungdomskole jeg da, Carina. Artig å se hva de gjør og hvordan de ser ut ja:) Vet at en i klassen har blitt "fotball-proff" da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg gikk på Borge. Men hun er -74 modell som meg, så da vet du neppe hvem det er... :o)

 

Jeg er jo ikke sååå mye hjemme i Fredrikstad, men tidligere brukte jeg å være hjemme endel. Og gikk da ofte en liten tur ut på byen. Men allikevel så var det bare 3 stykker jeg så fra jeg gikk ut fra ungdomsskolen i -90 frem til treffet i 2005... Men de fleste ble vel opptatt med barn og hjem, kanskje?! Enda jeg var da i byen på lørdag formiddag og tuslet, på brygga på formiddagene eller på byen på kvelden! Så det var veldig artig med ett sånt treff. Egentlig ingen som hadde forandret seg så veldig. Men ett par av de som ikke var flinkest på skolen var de som faktisk har gjort det best nå i dag... Litt artig å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bodd 1 år i nord og 4 år i Halden før jeg flyttet tilbake hit for 1 1/2 år siden, pluss at jeg gikk på vg i Sarpsborg, så kanskje ikke så rart at det er mange jeg ikke har sett:) Morrosomt å se om babe´ne fortsatt er babes osv da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...