Gjest Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Gubben er syk og må på antibiotikakur. Er redd jeg også kommer til å bli smittet av det samme, men det ser heldigvis bra ut så langt. Men hvis det skulle skje, er antibiotika og graviditet (håper jo jeg er gravid, 4 dager igjen til IKM) en dårlig kombinasjon?
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Vet at det er vanlig at legen spør ang. graviditet før han skriver ut antibiotika, så det er nok visse typer som er å foretrekke under graviditet. Lykke til da! Håper du holder deg unna sykdom, og ikke minst at du har en spire i magen
Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Det aner jeg ikke - men pakningsvedlegget sier kanskje noe om det? Uansett håper jeg du holder deg frisk - og om du skulle bli syk - spør legen :-)
gull-ønske Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Stemmer nok som Smugs skriver, at det er visse typer antibiotika man ikke bør ta dersom man er gravid. Lykke til, håper du slipper både sykdom og tantebesøk!
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Og jeg trøster meg med at gubben godt kan være syk når det ikke er el-uke! Han synes ganske synd på seg selv og trenger nok trøst og omsorg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå