Gå til innhold

Han er så urolig når vi ammer.. (samme som småtroll 0-1)

Anbefalte innlegg

..skal snu seg hele tiden, og bøyer kroppen så han nesten står i bro! Jeg prøver så godt jeg kan å skape mest mulig ro.. vi setter oss til og med inn på rommet hans dersom det blir for mange forstyrrelser, men nå synes jeg ikke dette heller hjelper noe særlig. Jeg tror han pleier å tømme puppen ganske raskt for vi har alltid blitt rimelig fort ferdig med måltidene. Han har lagt godt på seg til hver kontroll, så han har fått nok mat.. til nå iallefall! Han får bare mm, og er 6 mnd om 18 dager. Det virker nesten som om han ikke har tid til å spise.. eller så er det puppen som ikke er spennende nok lengre. Noen tips til hvordan jeg kan fange oppmerksomheten hans? Eller er det nå jeg skal begynne med annen mat? Litt ny i dette faget jeg..

Fortsetter under...

Det er nå de oppdager verden, puppen er det mest alminnelige for han nå, tenker jeg. Du kan jo prøve å fange oppmerksomheten hans så han i vhert fall er vendt mot brystet og deg? Lage rare lyder, snakke, kile han... Andre ammestillinger, kan det hjelpe?

Han er jo over 6 mnd, og kan jo etter boka begynne med fast føde, men det bør du snakke med hs om, det er hun som har oversikt over vektoppgangen hans m.m.! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...