Gå til innhold

Stønner når hun er trøtt...


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

Ingrid stønner så fælt når hun er trøtt, hun høres ut som en fødende kvinne!

 

Er det noen andre babyer som gjør det?

 

Er det noen som vet hvorfor de gjør akkurat det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sofie gjør også det, synes det er litt søtt, jeg:-) Virker som hun gjør det når hun virkelig er klar for å sove og koser seg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, nei gjør ikke det. Men Mathias "nynner" el hva jeg skal kalle det. Vanskelig å beskrive, men bli nesten som en liten sang. Dem er artig ja:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karsten stønner også når han er trøtt... Eller ikke stønner akkurat... Men syter liksom. Ikke hver gang han gjør det. Men enkelte ganger. Det høres nesten ut som om han presser (bæsjer), men så er det klaging i stedet. Jeg har innbilt meg at han gjør det fordi han egentlig ikke har lyst til å sove, han er så nysgjerrig, har lyst til å være våken. Og så er det så vondt å være trøtt og kjempe imot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en av de tankene jeg har hatt også, at det er en strategi for å holde seg våken! Ikke hver gang Ingrid gjør det, men har gjort det en del de siste dagene, derfor jeg ble minnet på det. Folk glaner fælt når jeg går forbi dem i gata og hører stønninga! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, hi! Samme her... :o)

Tidligere så likte ikke Karsten å ligge i vogna, for han er jo så nysgjerrig. Hjelper masse nå som han kommer så høyt opp at han får se litt. Men det er mang en tur jeg har gått med et barn på armen og en tom barnevogn. Får noen blikk fra folk da også ja! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...