Gå til innhold

GODE NYHETER!!!

Sweet tooth

Anbefalte innlegg

For de av dere som husker det har jeg vært bekymret de siste 6 ukeen pga. hevelser i nakkefolden hos den lille gutten i magen min, som ble oppdaget rundtg uke 12/13. Morkakeprøven var heldigvis fin, men det store spørsmålet har vært hvordan utviklingen ville gå med fosteret da sjansen for avvik, feks. alvorlige hjertefeil, prosentvis var høyere når barnet har relativt store hevelser i nakkefolden

I dag var vi på UL i uke 18, og alt så bra ut!!! ! Bare gode nyheter. Legen fant ikke noenting som gav grunn til bekymring!! Vi er bare så ubeskrivelig lettet. Jeg er et helt nytt menneske. Håper bare nå at jeg klarer å la det synke helt inn i sjelen så jeg slipper å gå rundt med alle muskelspenningene jeg har fått i det siste..har ligget og bitt tenna sammen i søvne med en vond hodepine som resultat...Men merker nå at børen på skuldrene mine er nesten helt borte :-)

Skal prøve å slappe av litt nå- ville bare dele de gode nyhetene med dere!

Klem

Fortsetter under...

Ååååååå for en HÆRLIG og velfortjent beskjed!! Gratulerer til hele familien! Nå kan dere kose deg resten og nyte tiden fremover i fullt monn. Vil tro du har lettere skuldre nå, og synd med alle bekymringene man har hatt til å få såå gode resultater.. Du har vært igjennom noen hinderløyper og hittils så har det heldigvis gått bra ;)

Nå ble jeg kjempeletta også, jeg vet så utrolig godt hvordan du har hatt det.

klem fra

Annonse

Tusen takk for lykkeønskingene og gratulasjonene alle sammen- for et koselig forum å tilhøre!

Blir ikke så mye feiring i dag for sønnen vår på 2 1/2 har fått influensa, men vi rakk et cafébesøk på vei hjem fra sykehuset og det var skjønt å være ute i verden mange kilo lettere :-)

Nå har jeg også lyst til å være med på et graivdtreff på Aker Brygge og treffe dere andre koselige damene her inne- skal bare sjekke hvordan datoen passer før jeg melder meg på.

Ha en god dag alle sammen!

Klem,

Gratulerer så mye med de gode nyhetene! En fantastisk beskjed å få, og det gjør at man kan senke skuldre og rette opp ryggen og konsentrere seg fullt ut om å nyte graviditeten og det fantastiske som skjer inne i magen.

Hadde vært hyggelig om du kan bli med på gravidtreff. Håper det passer for deg neste uke, eller om du evt. blir med på senere treff.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...