Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det virkelig mulig????

Ringte Riksen nå for å høre om ventetider og når jeg eventuelt kunne komme til et møte der. "Vi har ikke mottatt noen papirer fra deg vi" fikk jeg høre. HVA? Er det virkelig mulig? De skulle jo ha sendt papirene for 3 uker siden.

Ringte da til sykehuset som skulle sende disse papirene, fikk vite at de antagelighvis har glemt det. De viste heller ikke hvor papirene var nå, så det er mulig vi må fylle ut alt på nytt. Nå blir det jo bare enda lengere å vente, jeg som synes ventetiden er ALT for lang som den er.

Nå er jeg bare så fortvilet. Er det virkelig mulig at de kan "glemme" oss sånn? Vil jo så gjerne komme i gang.

Noen som vet om det er kortere ventetid et annen sted, for eksempel i Telemark?

Takk til alle som kan svare meg.

Klem fra en som er VELDIG fortvilet nå.

Fortsetter under...

Dette er utrolig kjipt!!

Det viser iallefall at man alltid må passe på selv.. og slik sjer nok oftere enn man liker å tro (jeg jobber selv i det i det offentlige helsevesenet...).

Det som er synd er jo at det kun er dere det "går ut over". Skjønner at du er forbannet! Ventetiden er jo allerede en stor påkjenning.

Jeg har forstått det som at Porsgrunn har mye kortere ventetid enn Rikshospitalet. Hører også at de er veldig fornøyde med klinikken i Porsgrunn og at det er mindre forhold, er neppe noe negativt. Det betyr mye å bli ivaretatt og sett i denne prosessen.

Hvis papierene uansett ikke er sendt, vil jeg råde dere til å vurdere om Porsgrunn er noe alternativ for dere.

Du får fortsette å mase til søknaden er sendt!!

Lykke til!!

Hei ønsker oss barn:)

Ååååååå, så dårlig gjort!!!!

Selv holder vi til på sykehuset i Porsgrunn, det tok ca 1 mnd fra gyn. vår sendte papirene til Porsgrunn(oktober -06) til vi fikk brev fra Porsgrunn(november -06)..

Vi fikk være med på et prøveprosjekt der, så vi hadde samtale allerede i midten av desember.

Vi har bare positivt å si om Fertilitetsklinikken Sør, se link

http://www.sthf.no/SectionPage____261.aspx

Jeg tok blodprøve i begynnelsen av min neste syklus, rett over nyttår.

Jeg startet opp behandling i begynnelsen av februar, i morgen skal vi på sykehuset i Porsgrunn for å ta graviditetstest(urin og blodprøve).

Jeg har vært sykemeldt hele denne perioden, fikk det av fastlege(ville ikke få det fra gyn. da hadde jobben iallfall skjønt hva det var).

De har mange tilreisende på Fertilitetsklinikken Sør.

Lykke til!

Hei ,

tror det er kortere ventetid i Porsgrunn i forhold til riksen. Og det er som Anne-mor over her sier , at det kan hende du er kvalifisert til å være med på studiet de har der nå( kun i Porsgrunn og St. Olavs). Tror jeg hadde tatt en tlf dit jeg og sjekka litt, om de trenger flere folk til studiet osv. Dette er gratis å være med på og i tillegg får du alle medisiner gratis , kjempegod oppfølging , supert personale ( litt mindre miljø der enn på riksen så man blir liksom litt kjent) og hvis man ikke blir gravid på dette forsøket teller det ikke som en av dine tre offentlige forsøk! Dette er kun bonus!

argggg

skjønner godt du er oppgitt..

de for passe på papirene sine litt bedre enn det................

jeg hører til porsgrunn og der måtte jeg vente 7mnd før vi kom inn..

kan anbefale de på det sterkeste,mange koslige mennesker som tar vare på deg-

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...