lilleminni Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Er litt spent på om kjønnet stemmer, valgte å ikke betale for extra UL siden alt var i orden... JM var da ganske sikker på jente, men man vet jo aldri....Bare 26 dager igjen til jeg (kanskje) finner ut:-)
♥Spirevipp♥ Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Vi fikk dobbeltsjekket kjønnet på privat 3D ultralyd! Kostet 1000,-, men det var ABSOLUTT verdt det! Fikk se vår lille Theodor klart og tydelig, så ut som han koset seg voldsomt!
snartmammapåny Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Jeg har bare hatt en ul. Satser på at kjønnet stemmer, viss ikke så får jenta gå noen mnd i gutteklær;) Er nok ingen krise det. Fikk nemlig vite gutt på ul;) Men så jo heldig vis både tisselur og pung med mine egen øyne, så er ganske sikker på at det stemmer da.
stinelin81-3 smågull Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 jepp... vi har valgt å ikke betale ekstra for noe som vi likevel får vite når den tid kommer. Selv om det hadde vært greit å vite det helt sikkert:) Det mest irriterende er alle rundt som er helt oppgitte over at vi ENDA ikke vet hvilket kjønn det er!!! Prøver å si at vi er mest opptatte av at det er friskt vi... men det er visst helt teit:) 36 dager til termin... vi har ventet så lenge.. så vi klarer å holde oss litt til også
Søtnosmamma Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Vi har hatt bare en så langt (har igjen 3 ganger flere dager enn deg, da). Så lenge det ikke er noe galt blir det nok ikke flere, men har veldig lyst til å se tulla en gang til. )
ninsoer Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 har bare hatt en vanlig UL. men vet ikke kjønnet da..
lilleminni Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2007 Takk for svar:-) Har en følelse på at jeg nesten er den eneste som ikke har betalt for extra ul, folk ser nesten rart på meg når jeg sier at jeg bare har vært på den ene...Er jo litt rart da, men sikkert bra for alle private klinikker som tjener masse penger på det! For det er jo rådyrt!
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 Vi har også bare betalt for én.. der fikk vi vite at det var en gutt, og siden vi selv også så det tydelig regner vi med at det stemmer. Vi har vært på én ultrlyd til, men det var fordi jeg kjente så lite spark i noen dager.. var liksom ikke det første vi spurte om da, om kjønnet stemte
mamman&lilleprins Skrevet 5. mars 2007 #9 Skrevet 5. mars 2007 Vi har også bare vert på en UL, og fikk ikke vite kjønnet. Det viktigste for oss var å se at nurket var friskt og hadde det bra Ikke har vi tenkt å betale i dyre dommer for xtra UL heller, det blir hva det blir uansett
plutseligbolle Skrevet 5. mars 2007 #10 Skrevet 5. mars 2007 Vi har også bare hatt den "obligatoriske" ultralyden. Det så ut til å være en jente sa jordmora, så da går vi ut fra det. Vi var såklart mest opptatt av om hun var frisk og rask, og det virket det som hun var. Nå er det 7 uker igjen til termin, og vi er innmari spente på å se hvem som kommer ut! Jeg ble så beroliget av denne første ultralyden i uke 18 at jeg ikke har følt behov for å bruke tid og penger på en ekstra ultralyd. Men jeg skjønner jo at folk betaler for det hvis de har mistanke om at noe er galt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå