Gå til innhold

Lille jenten min er blitt syk.. trenger hjelp ang amming..

Anbefalte innlegg

Lille jenten min på 2 og en halv uke har fått RS.. Er ikke så besværet i pusten men hoster en god del og er tett i nesen til tider.. Nyser i ett sett stakkar.. Hun spiser mindre enn vanlig føler jeg of har mindre urin i bleiene, men de er ennå litt våte.. Kanskje halvparten så våt som de var tidligere.. Ikke alltid hun har tisset etter 3 timer heller noe som er litt uvanlig for henne.. Var hos legen med henne i går og ble sent til sykehuset for sjekk.. Der tok de blprøver av henne som jeg tror var fine (reiste hjem før vi fikk svar for jeg ville hjem.. men de skulle ringe dersom det var noe på de), hun hadde bittelitt insunken fontanelle men ikke så mye sa legen.. Da vi var der fikk hun en inhalasjon og deretter la jeg henne til.. Da spiste hun først 50 og 20 til rett etterpå.. Jeg skulle komme inn igjen dersom hun ikke lå til brystet like lenge som hun lå der.. Men jeg er så usikker.. Hun ligger gjerne til i 3-4 min så får hun en hostebyge og vil ikke spise mer.. Prøver å vekke hun men hun er ikke interresert.. Hvordan skal jeg gjøre med ammingen? Noen tips.. hva bør jeg evt se etter ved uttørring? utenom våte bleier da? men skal de være helt tørr for at man skal bli obs?

Fortsetter under...

Se innlegget til Elise lenger nede (om baby innlagt)... Det svarer på hva du må passe på!

Minst fem godt våte bleier tilsier at hun får nok væske. JEg hadde ringt til sykehuset og forespurt igjen, hadde ikke ventet og sett, nei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...