Gå til innhold

Når kommer følelsen over arret tilbake?

Anbefalte innlegg

Tok keisersnitt for 11 uker siden, og fortsatt kjenner jeg det i magen. Det er ikke vondt, bare på en måte litt sår inni magen. Har heller ikke fått tilbake følelsen i magen over arret. Tid vil følelsen komme tilbake og tid vil man ikke kjenne noe sårhet i magen lenger?

Fortsetter under...

Jeg har enda ikke fått all følelse tilbake i området rundt arret, og det er ett år siden ks. Men nå er det bare akkurat ved arret, i den nedre delen av magen har jeg fått følelsen tilbake. Så det tar en stund ja, men det med sårhet i magen vet jeg ikke-kan ikke huske jeg hadde det.

Jeg kjente også arret som ubehagelig en stund, var ekkelt å ta på det, stryke handen over var uaktuelt. Har fremdeles litt nummen følelse der, sånn som etter bedøvelse hos tannlegen, når bedøvelsen begynner å slippe taket.

Men for et par mnd siden ble arret mye bedre, dvs jeg syntes det gikk greiere å ha gnissende bukse ved arret, så det føles litt mer normalt der, om du skjønner.. Men litt rart er det enda, kjenner at noen nerver er kuttet, og redusert følelse enda.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...