JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 jeg kommer til å gå over termin fordi jeg ser så sunn og frisk ut?? Jeg er bare i 30.uke, ser de så sjukelige ut de som føder litt før eller? Synes bare det er så rart, for nå er det tre forskjellige som har sagt dette til meg på bare et par dager. Vet at det er vanlig å gå over tiden med førstemann, men jeg tviler litt på at det har så mye med at jeg ser frisk ut elleve uker før fødselen å gjøre.. Har nemlig en følelse av at hun kommer litt før de tror, men er det nødvendigvis et tegn på at ikke alt er bra?
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. mars 2007 mente selvfølgelig sier og ikke dier i overskriften.. hehe:) Går litt fort unna her noen ganger.
kfitjar Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Aner ikke hvorfor noen sier det, men det er mange meninger om så mangt når en er gravid, og mange føler de kan komme med sin mening om den gravide uansett. Jeg har ikke hørt noe om at de som får før termin ser syke ut 11 uker før termin. Ikke bry deg om de, de aner ikke hva de snakker om. Hver graviditet og fødsel er forskjellig!
Minnie_Moon Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Det har jeg aldri hørt før... Det var jo veldig merkelig ja... Nei, jeg tror nå ikke det har noe å si åssen en ser ut i uke 30 for om man kommer til å få før eller etter termin...
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2007 Jeg synes bare at det er saa rart naar saa mange har sagt dette, skjoenner ikke helt hva det skal ha med saken aa gjoere heller.
Baila Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Ja, det er snodig det der,, Mange trur eg føder før tida, siden en vralter rundt som ei gås, og dei kan se at eg har smerter i bekkenet. Hmm...
ninsoer Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 er så sinnsykt mye rart man skal få høre når man er gravid.. kan ikke tenke meg til at d har noe å si om man ser frisk å rask ut i uke 30. om babyen kommer før eller etter termin..
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 Mange merkelige "kjerring-tegn" gitt. Ettersom ikke en gang legene kan gi nøyaktig beskjed om når fødselen kommer til å finne sted, så tror jeg ikke vi skal legge så mye i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå