Gå til innhold

Er det noen der ute...? Hallooo? Hvor ble det av alle smurfene?

Anbefalte innlegg

hmmm....

hva skjer? Ingen som vil snakke med meg her inne jo? hulk... Jeg skriver og skriver og skriver, snakker jo bare med meg selv... knis...

Neida...fra spøk til Halvor...

Veldig koselig om det blir litt mer aktiviteter her inne da... Er vel litt sånn "av og på" til tider selv, men skal skjerpe meg!

Ha en fin fin dag! (videre...)

Fortsetter under...

Tittei - her er det en smurf:-)

Enig at det har vært stille her i det siste gitt....

Hm, trilletur - kinotur.... Vet jammen ikke helt hva jeg vil selv. Har jo ikke prøvd babykino, så vet jo ikke helt hvordan det går... Men vi må jo prøve en gang, så vi kan godt bli med på det.

Ellers er formen her i huset litt laber. I går, søndag, var jeg bare helt skutt. SÅåå sliten - uten at jeg hadde gjort noe som helst. Har vel et eller annet dumt virus eller noe i kroppen. Nå skal vi snart ut på en bitteliten trilletur og det er så tiltak. Pleier å være dagens høydepunkt vanligvis....

Ellers - en gang til ja - går sovinga så som så. Torbjørn har blitt litt mer vant til den dumme posen sin, men han greier av og til å snu seg på magen selv med posen på. Nå har vi strammet den inn litt, håper det funker. Men det er ikke noe system i sovinga hans. En natt kan han våkne klokka 2, så 11, så fire... Litt uregelmessig kan man si....

Jaja, nå får vi smette fram puppen og så er det ut på tur - jippi!

Titten Tei, her er enda en Smurf!

Hihihihi. Veslesmurfen min sover og sover og sover og jeg burde gjøre en masse, men jeg har det visst som deg, Tonis, er bare sååå trøtt..... Det klør litt i nesa også, men vet ikke om det har noen sammenheng, egentlig.... Jeg har fått rydda kjøkkenet etter frokostene våre, og det pleioer å ta 5 min. Idag har jeg brukt hele formiddagen på det fordi jeg innimellom har satt meg foran PCn eller TVn, sukk.....

Jeg har jo svart på NOE her, da, så heeelt stille har jeg ikke vært, men.... Søstera mi er hjemme på mandager, og i dag ringte hun meg og vi prata i det uendelige, og det var kjempekoselig!!!

Jeg gleder meg til trilletreff på torsdag, hvis det blir, da? Forrige gang kunne jeg ikke og nå synes jeg det er ultra lenge sia jeg så noen av dere, også er det bare ei uke ca, hihihi.

Ser ut til at jeg fortsetter på kulturskolen, Tonis, har ikke hørt noe mer fra hun jenta på "Frelserarmen", som de sier så pent på Hedemarken, hehehe, så da kan jeg ikke forholde meg til det, dersom jeg ikke hører noe veldig snart, da. Jeg synes ikke jeg kan gå veldig mange ganger til på kulturskolen, dersom jeg skal bytte, men har ikke lyst å slutte, dersom det andre ikke blir noe av heller, hehehehe....

Vanskelig det der. Problemet er jo inne i hodet mitt, og jeg vet det så inderlig godt!

Prikkejenta mi er begynt å komme i form igjen, ingen andre som har fått det?

Sangsmurf: Jippi! Så koselig det blir:-) Møtte forresten ei av damene som er med på babysang på mor og barn-treninga på Kmt - og det var riktig så koselig. Skal vi ta følge i morra? Mulig jeg triller litt først, men vi kan jo kanskje prates i morra?

Huff, mandager er stusselig... Og så DEET dritværet.... Trilla en bitteliten tur i dag og bare slaps. Æsj og bæsj!

Har ikke fått vannkopper, nei. Men det er jo ingen krise om det dukker opp, bare greit å bli ferdig med det:-)

Ha en fortsatt strååååååååååålende mandag, folkens;-)

Jotakk, været hjelper godt på så en får gjort noe i huset, gitt! (det var ironisk, er jeg stygt redd for!) Skjønt, jeg blir i bedre humør når det snør enn når det bare er grått og fuktig, liksom! Utrolg? Har alltid likt store snøfiller, det er så morsomt å se på.....

Tonis: Tar gjerne følge i morra, og går gjerne en tur først også!!!!! Hvis du ikke helst vil ta en tur, alene, da, det er jo opp til deg, hehehehe....

Smurfelurfen ligger og uler med lukka munn på golvet, og får ikke til å skyve seg dit hun vil, stakkars. Lot henne først ligge litt, men nå er det bare å svinge seg, her, hun er visst sulten, ser jeg på faktene (og klokka)!

Hun var så ekstra morsom i stad da hun hadde bæsja, da lå hun ei lita stund på fanget mitt og prata og sprella og bet seg sjøl i tærne. Og så snudde hun seg stadig mot meg med hodet og glisa til, hihihihi!

Annonse

hei hei jenter!!

Etter "maraton" løpet mitt med skriving her inne på sidene i dag, kan jeg fortelle at jeg har blitt syk!! Så utolig kjipt!! Feber og hoster og har en så sinnsyk hodepine! Ville bare si ifra, jeg blir nok ikke med på noen trilletur io morra da...

ha ne god dag.

Å, stakkars deg! Hørtes ikke festlig ut. Jeg må jo virkelig ønske deg god bedring! Jeg har hatt månedens sløveste dag! Håper det går over til i morra! Håper det ikke går over i en langvarig influensa eller noe, det er så kjedelig med unger i huset..... Åssen er formen til Ida?

OBS! Hørtes ut som ingen andre enn Mona var invitert med i morra.Det var ikke sånn. Saken er at jeg ikke har hørt med Tonis om hva hun har tenkt, engang. Men hun hadde iallefall tenkt å trille litt.... Og det tenkte jeg også at kunne være deilig! For meg passer det fra elleve- tolv og fram til to, sia jeg skal på kulturskolen til det tidspunktet. (Tonis også).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...