Gå til innhold

Hode er festet:) Nodår festet hode seg hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 33+6 i dag, og det har allerede vært festet en stund:)

syns litt synd på babyn jeg, som liksom må ligge sånn i 6 uker til... for den får vel ikke leet mye på hode når det er festet vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på sjekk i uke 40, 3 dager over termin. først da var det festet.

Skrevet

Kjenner man det når hodet fester seg? Var på UL for en og en halv uke siden og fikk høre at hodet lå ned. I går kveld kjente jeg noen rare bevegelser helt nederst i magen, et slags press på en måte. Ikke vondt, men ikke som vanlige "spark" heller. Er 32+2.

Skrevet

Hos jenta mi festet hodet seg rundt uke 34. Tror ikke det er ubehagelig for de å ligge med festet hodet, for det er jo ikke boltet fast og hos meg så klarer babyen helt fint å bevege seg masse rundt alikvel. Jeg hadde litt nedpress og masse stikninger når hodet festet seg.

Skrevet

i uke 36 var d delvis festet men ikke helt.. er spent på om d er helt festet denne uka når jeg skal på kontroll..

Skrevet

Delvis festet i uke 38, er annengangs fødene! Var festet i uke 34 med nr.1! Var veldig plaget med bekkenløsning og det ble bedre når hodet festet seg, ble mer stabilt der nede!

Skrevet

Festet seg i uke 35.... Synes det er ubehagelig, presser jo på blæra heeele tiden!! hehe:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...