Gjest Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 jeg er 33+6 i dag, og det har allerede vært festet en stund:) syns litt synd på babyn jeg, som liksom må ligge sånn i 6 uker til... for den får vel ikke leet mye på hode når det er festet vel?
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Var på sjekk i uke 40, 3 dager over termin. først da var det festet.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Kjenner man det når hodet fester seg? Var på UL for en og en halv uke siden og fikk høre at hodet lå ned. I går kveld kjente jeg noen rare bevegelser helt nederst i magen, et slags press på en måte. Ikke vondt, men ikke som vanlige "spark" heller. Er 32+2.
LizzyG Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Hos jenta mi festet hodet seg rundt uke 34. Tror ikke det er ubehagelig for de å ligge med festet hodet, for det er jo ikke boltet fast og hos meg så klarer babyen helt fint å bevege seg masse rundt alikvel. Jeg hadde litt nedpress og masse stikninger når hodet festet seg.
ninsoer Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 i uke 36 var d delvis festet men ikke helt.. er spent på om d er helt festet denne uka når jeg skal på kontroll..
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Delvis festet i uke 38, er annengangs fødene! Var festet i uke 34 med nr.1! Var veldig plaget med bekkenløsning og det ble bedre når hodet festet seg, ble mer stabilt der nede!
lilleminni Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 Festet seg i uke 35.... Synes det er ubehagelig, presser jo på blæra heeele tiden!! hehe:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå