Gå til innhold

Vannkopper....

fjolla

Anbefalte innlegg

Vi var og besøkte en venninne på fredag, hun har to tvillingjenter på 1 år. Lørdag morgen fikk jeg sms fra henne om at ei av jentene hadde fått vannkopper, så nå er det nok bare å sette seg ned og vente på at vannkoppene skal dukke opp her også :o) De spiste av samme skje og tygde på de samme lekene, så regner med at det er "bankers". Er i grunn greit å få synes jeg, så er vi ferdig med det. Inkubasjonstiden er vel 17-20 dager, så vi får vente i spenning.... Flere av julibarna som har hatt vannkopper ennå???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sebastian har akkurat hatt det.Han var ikke dårlig,og hadde bare 10-12 prikker.

Selv syns jeg at det er greit å være ferdig med det nå,og at han ikke får det feks som voksen.Jeg fikk det da jeg var 25,og det var en fæl opplevelse..... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke ferdig med det for det. Så lenge de er under 1 år når de får det, kan de vist få det igjen.. Har jeg hørt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ikke sikkert smittet da, jenta mi på to har hatt det nå, en uke siden hun er ferdig. Har ikke sett noe på Olivia, selv om det ennå kan komme da, men de deler jo alt. Så blir spennende å se ja. Men det pleier ikke å bli så ille på de minste. Nathalie hadde bare i ansiktet og et par på lårene. Ingen feber og bra ellers:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...