Gå til innhold

Noen fra orkdal som har fått ks på oss pga fødselsangst?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg skal til fødselsangst-samtale på St.Olavs den 15. mars, og skal søke om ks.

Men har de ks på OSS da? Trodde jeg måtte til Levanger og søke hvis jeg ikke får det innvilget på St. Olavs.

Bambi

lykke til på st.olavs da håper virkelig de ikke bhandler deg like dålig som de gjorde m meg, er så sinna på d jævla sykehuset at d er domt at keisersnittet allerede er bestillt der ,

vær våken og ikke la de hæsje med deg

ikke er d bare vanskelig og få d innvilga men det er også helt urolig hvor sløve de er der nede, er så sinnt på d sykehuset jeg at jeg angrer på at jeg ska ta keisersnittet mitt der.(sløve folk) . ja har fått dato 18 april skal jeg ta ks , men d er sånn tvil om alt ang termin pga lege slurv at jeg vet da faan når d blir jeg. unner ingen den dålige behandlingen jeg har fått der.

Annonse

Ja da var samtalen overstått.Skjønner ikke hvorfor jeg gruvde meg sånn,forventa meg skikkelig motgang,men der tok jeg rimelig feil!!Kom til sykehuset og måtte vente ca 50min pga legen som skulle være med på samtalen,hadde en opperasjon pågang.Vi satt å pratet litt om hvorfor jeg ønsket ks osv,(altså pga skikkelig fødselsangst,redd for å miste kontrollen,få panikk og pustebesvær) så informerte han meg om mulige komplikasjoner som kunne oppstå,så satte vi en dato,altså torsdag den 12 april :-) så det gikk kjempelett.Legen var dansk og skikkelig forståelsesfull..Gleder meg til å komme tilbake dit for ks :-D Da er det bare å vente 5 laaaange uker.Håper tia går fort..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...